Kawan-Kawan Saya

Thursday, October 01, 2009

Bila Bertemu Kembali

Aksi-aksi Iman & Nain kembali lagi..
Haaa.. saper rindu ngn nain, boleh la tatap untuk post kali ini..
Pertemuan sebelum raya..
Nain n family pulang ke kg.. hahahaha..!! (kat ampang jer)..

Setelah dah lama tak berjumpa,
mereka kembali ceria semula.
berpeluk2an, berciuma2an..
So... sweet..
macam jejak kasihan pulaks laaaaaaa...

Baru2 nie, masing balik beraya belah ayah mereka..
dan seperti yg sedia maklum.. Iman demam masa raya haritu..
tak di sangka.. selepas pertemuan itu..
dan pada hari raya tempohari..
nain pun SAMA demam mcm iman. cuma dia bukan campak ajer..

hahahaha...!!!~ baru jer berpisah kejap..
dah masing2 demam..
klakar jer bila aku kol akak aku dia kata nain pun demam gaks..
saba jer la dua sedara nie.

Moh.. layan aksi2 mereka ini..

malayan 2 org budak ini bermain belon.. kusyuk tul nengokkan si tukang peniup belon ini..

dah mula aksi merebut daa..

tgh duk main2.. tetiba nain mencium iman.. hahahaha..!! rindu sgt sama iman ekkk..??


siap berpelukan lagi...

tenung merenung..

yang ini pulaks,, aku tgk.. mcm iman tgh kusyuk baca paper..

antara aksi2 lain pulaks...
suasana di awal pagi..
sehari sebelum raya..

ginilah nain... xleh nampak iman wat per.. dia pun nak joint gaks.

haaaa... iman dah mula rasa tersepit.. cubaan untuk melepaskan dirinya..

Nain mengalah... dan saling "give and take"
hehehehe..

*** Nain dah petah bercakap.. suka layan dia cakap.. hahahaha..!!~ ***


PhotobucketPhotobucket

11 comments:

KasiH said...

tu semua adengan2 melepaskan rindu setelah lama tidak together...main together...mkn together...hug2...so sweet...

fazilzura said...

heheh dh agak dh sure ado Nain ..
huhuhu akak ni hah yg windu dgn dia... smp nmpak Iman pun tp pangil nama Nain .. kahhh lawakkk

fazilzura said...

heheh dh agak dh sure ado Nain ..
huhuhu akak ni hah yg windu dgn dia... smp nmpak Iman pun tp pangil nama Nain .. kahhh lawakkk

alyyani said...

alahai, bahagia sungguh tgk iman dgn nain ni. kalau duk dekat mesti akan macam belangkas sampai ke besar. kalau iman dpt adik nanti pun mesti dia sayang kt adik dia kan?

lama tak jumpe, tak kekok diorg be2 kan jue?

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kasih >> itulaa.. skang bile jumpa.., mesti nak 2gether2 kembali... nnt nain dah lik perak xleh nak gether2 daaa...

kak zura >> hahahaha..!! yang aritu ekk..?? hehehe.. memang sah2.. akak rindukan nain...

alyyani >> hopefully mcm tue juga la alya.... semoga hubungan mereka sentiasa rapat....

aah,... memang tak nampak kekok langsung lagi.. tetap main bersama..

[I][T][A] said...

Mesra betul nain dan iman... so sweetlah...

tini said...

comei jer.. nain dah pandai layan iman. dah tunjuk telent abang tu

shah-ila-ain said...

comel nain erkk potih melepakss..

rosmona said...

jue, akk rasa bkn diorang yg xcited terlebeyh ni.. mcm ko jer yg terlebeyh2 ni.. adoi.. tgk muncung ko jer dah tau...

Reena said...

lepas rindu ya..mana tak..smpi demam tu...putihnyer la nain..kalah kelvin

saveme_zero said...

macam adik & abg...ekekekek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...