Kawan-Kawan Saya

Sunday, October 25, 2009

Menanti Durian Runtuh...!!~

Apa kess..???
Hari nie 25hb. Sepatutnya harini dapat gaji. Tapi, disebabkan keje gomen, gaji telah pun dapat awal, so.... lagi sebulan baru dapat gaji..
Wahhh..!!~ lambatnya rasanya......
Macamano nak buat.. gaji dah dapat lebih awal.. terleboh budget aku bulan nie..
Next week nak pie holiday..
Tak boleh lah nak berjoli sakan sangat...

Actually, aku tgh menanti 2 durian runtuh niee..!!

Aku nie bak kata tgh menunggu durian yang tak runtuh.
Semalam aku menanti durian runtuh dari PM kita tapi.... tak runtuh pun... huhuhu..!!~
sungguh sadis...!!

Takper la..
Hopefully durian runtuh yang lagi satu nie akan masuk minggu nie lah jugak..!!
Aku dah kekeringan dah nie...

tolonglah....!!!~

Beginilah aku ketika ini.. Menanti durian itu runtuh sahaja...
hehehe... Pastu, sakan aku akan menalanya.. hahahahaha...!!~



PhotobucketPhotobucket

4 comments:

shah-ila-ain said...

betul...betul....same2 tgh kering nie...kenelah dok bersabar lagikkk...sementara tuhh korek lah mane2 yg ade mas...haha...

MAS said...

sabar jela jue..sblm raya kan dah dpt gaji..x macam mas pas raya baru dpt gaji..hampeh tol company ku itu..sib la ade saving yg lain..kalau tak mmg xdpt beraya..

mas plak tgh tunggu gaji..mybe masuk harini..tolak utang piutang kejap jer habis jue..tula duit skarang dah kecik..kenela wat keje part time yg lain..bisnes2 ker..ape2la yg leh tmbah income..tp tulah..MALAS...tau jer gaji masuk bulan2..boleh x???

Ryn said...

durian runtuh?
ada lebey leh kongsi2 ngn aku sikit...wakakakakakakak!!!

mcm kongsi derian je...insyaAllah rezeki ko dah dekat dah tuh...tnggguuuuuuuuu...aku pn sangap dah nih...huhuhuhuhU~~~

alyyani said...

mesti lumayan durian runtuh yg satu lagi tu jue. bole la sopping sakan kat langkawi nanti :D jeles2! huhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...