Kawan-Kawan Saya

Tuesday, October 06, 2009

Berita Gembira + Berita Sedih

Actually...
tak tau nak cerita macamana.
Cuma
apa yang PASTI, aku ada cerita yang sangat mengembirakan aku.
aku akan kongsikan dengan kawan2 semua..

BUT..

bukan sekarang...
Insyallah..
aka tiba masanya, aku akan cerita berita tersebut..

dalam cerita GEMBIRA ini, sebenanrnya terselit rasa SEDIH.
Tak tau nak gambarkan macamane sebab aku tak pernah mengalaminya lagi.
1st time aku rasa macamnie.

mula-mula dapat berita ini,
sangat2 lah gembira..
tetapi...
tak lama lepas tue, ada berita lain pulaks..
dan membuatkan aku terus menjadi gundah gulana dan tidak ketentuan.


" Ya Allah.. Kuatkanlah aku untuk menghadapi semua ini. dan aku berdoa tidak ada apa2 yang memudaratkan nnt" Amin...........

Gambar selingan.....
2 org yang mengembirakan hati yg gundah gulana...



PhotobucketPhotobucket

13 comments:

cik mas said...

apakah berita gembira itu.. sudah berbadan duakah.. apapun dugaan harus ditempuh dengan tabah..

fieza said...

berita aper tue ju..suspend jer bunyinya..kalu dah ready kongsi2 la citer k...

KasiH said...

ko peknen ke jue???

sharing is caring...

Fendy&Fidah said...

Jue..knp?suspend jea jue nie...

strawberi @ mamadira said...

sgt suspend entry jue ni..
tu la semua dok ingat jue preggy..
kalau betul.. tahniah ye.. :)
ini berita gembira...jgn lah sedih2..

alyyani said...

jue buat kami tertanya2 apekah 2 berita itu. kami setia menunggu... :)

Reena said...

rasanyer pregnant ya akak...cepat la..suspen nie...tak sabar naktau

shah-ila-ain said...

ayokkk apa kah itu...dap dup dap dup...
jue plissss...bagi tau cepattt..hehe

ai said...

Alahai...nape plak ni? apa2 pon aku doakan yg terbaek utk kau k..

saveme_zero said...

kenapa ni jue...

nome said...

semoga jue tabah hadapi segala dugaan...tol kata ryn..sharing is caring...kalau jue dah ok, dan nak luahkan...citer kat kami...

fazilzura said...

jue .. nape ni .. ngndung kahh ..

ker naik pangkat kahh

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

hi kawan2....
thank kepaa semua yg still amik berat pasal kita..

P/s : nnt akan ku umumkan jua.....
tunggu yeaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...