Kawan-Kawan Saya

Wednesday, October 21, 2009

Last Saturday

Ini adalah gambar2 kami sekeluarga di Majlis perkahwinan anak kawan baik mak aku.
so, malas nak bercerita..
Layan gambar jer la ekk..???

Aku & Iman

Iman & Zaqwan. Dah nak sama besar da...

Bila Iman dah dapat kaki nnt, mesti sakan bermain dengan Nain.

Kami antara tetamu yang awal.

Nain suka makan Cumi.

Iman di tegur Mak sunya..

3beradik mak aku yg Vogue.

Our Family

Iman & Ayahnya



PhotobucketPhotobucket

5 comments:

alyyani said...

suka gmbr 1st tu jue. mmg patut jd profile pic dlm fb. heheh...

seronok kalau ade family member yg kawen kan? happening je rasa. alya ade gak 1 bulan 11 ni. tak sabo nak gi.

zaqwan, semangat tul badan dia eh, mmg nak sama besar dgn iman dah..

Ryn said...

nice picture....

suka gambo yg 1st & yg last tu...cam sesuatu je...nice capture..nice moment...

Bed said...

aku pun same...cantik gambo 1st tu...mak jue anggun bergaya lagi.....dah mcm adik beradik je akak tgk...

Ibu Mifzal Arsyad said...

ha ah..suka gak 1st gambar tu..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

jue to all >> ahakss..!! macam dah kena undi laks kena pilih gambo mana.. hehehe.. takper.. daku pun suka gambo yang 1st tue.. menarik hasil candid dr my asben..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...