Kawan-Kawan Saya

Saturday, October 31, 2009

HatiKu Tersentuh (Continue dari Kak Zura's Blog)

Selepas aku membaca kisah dari blog kak zura, hatiku terus tersentuh dengan kisah di sebalik ceritanya. Sebelum ini hanya baca cerita di depan dada akhbar sahaja. Tetapi, ada kisah disebaliknya. Adakah cerita ini benar..? apa2 pun jika ianya BENAR, perkara ini amat2 menyentuh perasaanku dan juga kawan2 yang lain. Kepada yang belum membaca kisahnya, boleh la korang melayari kisah di sebalik kejadian di blog ini :

FazilZura

Dan selepas aku membaca kisahnya, aku terus ingin mengetahui siapakah ibu kepada mangsa berkenaan.. dan hasil carian di google aku dapatkannya.. Inilah dia ibu kepada mangsa berkenaan (carian sekadar untuk mengetahui) :

Source : http://mediamalaya.com/ibu-anak-yang-dibunuh-kekasih-lelaki-sudan/


Ibu Mangsa


Teman Lelaki Ibunya

adik Aaliyah

p/s : Post ini membuatkan aku teramat emosi sekarang. Nauzubillah... Semoga ianya memberi pengajaran pada kita. Kasihanilah anak-anak yang tak berdosa seperti ini.

Aku hanya ingin berkongsi kesedihan. Tiada niat lain dihatiku.. Semoga tiada lagi kes seperti ini berlaku... " Semoga rohnya dicucuri rahmat" Aminnn.....



PhotobucketPhotobucket

2 comments:

Ibu Mifzal said...

mmg kena laknat la dua ekor tuh..

huhu..akak pun emosi ni jue..adeh..x leh tahan..sebak ni..

Mrs. Simplicity said...

kalau jue nak tau, alya tak tau cite arwah ni sampai la tgk gmbr arwah kat blog kawan2. punye la ketinggalan. then cerita detail mmg alya baca smm kat blog zura. akhir zaman ni makin banyak manusia berperangai binatang. sampai hati diorg. sakit hati pulak tgk gmbr yg jue tunjuk ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...