Kawan-Kawan Saya

Thursday, October 29, 2009

"Baik-Baik Sayang"

Ini adalah MY FEVERET SONG sekarang..

JOm layan....



Baik-Baik Sayang

aku tak ingin kau menangis bersedih
sudahi air mata darimu
yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus lukamu sayang


karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan, dengarkan aku

reff:
hanya satu pintaku
untukmu dan hidupmu
baik-baik sayang
ada aku untukmu

hanya satu pintaku
di siang dan malammu
baik-baik sayang
karna aku untukmu

semua keinginan akan aku lakukan
sekuat semampuku, sayang
karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan, dengarkan aku



PhotobucketPhotobucket

9 comments:

Ryn said...

group mana nih? indonesia ke mesia?

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ryn >> group indon.. hehe

alyyani said...

oh ini ke wali band? adik alya dok soh dengar 1 lagu dia. cari jodoh ke ape. ingat nasyid. 1st time dgr not bad. :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alyyani >> aah.. memang best semua lagu2 nya.. cari jodoh pun BEST.. lagi satu lagu HArga diri.. pun best gaks...

Ryn said...

aku kadang tu dgr lagu je...nama lagu ke...saper penyanyi ke memg aku tak tau...biler dah dgr...barulaa...ooo ini lagu dia rupernya...hahahahah~~

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ryn >> sama la ngn aku.. tapi.. kalo aku dah suk.. memang aku akan ingat tajuk dia.. hafal.. idok la sangat.. sebab aku tak pandai hafal lirik..

p/s : alya.. lagu cari jodh memang best sebab rancak...

fazilzura said...

wah jue layan lagu ni yekk. hehehhhe

MAS said...

ngeee..lagu sape ekkk..apesal aku tak tau lagu nie..heheh..layan jerla..lalalalalala

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

fazilzura >> layan.. layan lagu jiwang gaks.. wakakakaka...!!~

Mas >> lagu band indon.. semua lgu2 dia best...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...