Kawan-Kawan Saya

Monday, September 28, 2009

Raya Ke-2


Pada Hari raya ke-2 baru kami dapat nak melaram..
Itu pun tak lama iman dapat pakai baju melayu dia.
sian dia... xsanggup nak pakaikan dia baju melayu lama2..
cukupla.. setakat untuk photo shot sahaja..

Inilah gambar kami sekeluarga yg sempat di ambil....

Than, raya ke-2,
sorang lagi adik MIL aku datang..
Bibik Sarimah sekeluarg
dari Shah Alam..


Kalo korang perasan, adik badik MIL aku.. kebanyakannya mempunyai anak lelaki lebih ramai dari perempuan.. Adakah aku bakal mewaraisinya juga..??

dan selepas bergamabar.. kami gerak berjalan raya dari rumah ke rumah..
sehinggalah ke rumah Embah asben aku pulaks...
xsempat nak bergambar saat2 beraya.. sebab sibuk sangat..
huahuahuahaaaa....!!~

Iman yang telah ditukarkan baju dia.. untuk keSELESAannyaaaa...
barulah nampak happy sikit...


PhotobucketPhotobucket

5 comments:

Ryn said...

sungguh merah harimu...

Jue @ atanayuiman said...

kasih >> tahun nie kita sama la kaler merah..

Jiey^Mien said...

Ok la ni..
Dpt gak pki sedondon even tho hari ry kedua..
=)

Mrs. Simplicity said...

gmbr last iman tu sengih smpi telinga mcm dpt banyak collection duit raya je. hehehe...

Jue @ atanayuiman said...

jiey Mien >> itulah jiey.. raya ke-2 baru lah dapat melaram kejap...

alyyani >> ahaksss..!!~ lum sempat collect banyak2 lagi nieee... raya ada lagi 2minggu lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...