Kawan-Kawan Saya

Wednesday, September 23, 2009

Hari Raya yang Tak Berapa Nak Raya

Alhamdulillah...
raya pertama - ke3 dah pun berlalu..

Tetapi..
bagi aku seperti TIDAK beraya pun..
seperti perasaan aku sebelum nie yg tak berapa nak beraya

Har-Hari Raya Kami..

Raya PERTAMA
IMAN ZAFRAn DEMAM Panas...!!~
Sejak Raya pertama iman tak sedap badan.
badan kejap panas kejap sejuk.
Pelik tul aku.. setiap kali balik umah Embah dia, dia mesti demam..

Raya pertama kami tak beraya langsung
apatah lagi nak memakai baju raya.
sama seperti tidak beraya..

Iman yg asyik merengek2, muntah2..
xanak duduk, xnak dengan org lain, xnak tido..
asyik nak berkepit sahaja...

Raya ke-2
Baru kami dapat beraya..
tapi tak pergi kebanyak tempat kerna cuaca sangat PANAS
di samping badan iman yang tak berapa sihat..

Raya ke-3
Alhamdulillah.. cuaca agak mendung sedikit dari semalam
kami meneruskan jalan2 berhari raya di samping jalan terus untuk balik ke KL.
dapatlah kami beraya dalam 4buah rumah.

sampai ke KL,
kami terus ke Klinik Mediviron di Kg Pandan.
Tak di sangka.. rupanya iman kena demam campak.
ruam2 yg naik pada badannya adalah Bintik Campak..
"Measles"


Hari ini Raya ke-4
" | Aku dah KEJE...!!!~ | "

PhotobucketPhotobucket

4 comments:

Ryn said...

kena campak ke?? alahai sian iman ngn korang tak beraya...demam nak pandai ler tuh...

p/s : amacam keje semlm...? mesti mood pn still cuti lg kan...aku pn start koje jumaat ni...

Wafaa said...

takpe lah Jue. Dugaan hari raya. Yang penting kesihatan anak. Syawal sebulan, ada banyak hari lagi boleh beraya :)

Mrs. Simplicity said...

alahai, mmg dugaan time raya betul ye jur. da la takde mood lepas tu iman lak demam campak lak time ni. iman cepat recover ok...

Jue @ atanayuiman said...

kasih >> aah.. kena campak laks si iman nieee... sabo jer la aku.. nak wat camner...

P/s : aah.. rasa kemalasan ya amat...

wafaa >> tul.. arinio baru raya ke-4 kan..?? ada 26 hari lagi.. hehehe

alyyani >> itulaa.. patutla MOOD Raya tak mai.. ada sebab rupanya... lagi pun cuaca panas laaa... x larat rasanya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...