Kawan-Kawan Saya

Tuesday, September 08, 2009

Tag Makan2...


[TAG] Makan-Makan Raya:-

Tugasan ini di berikan oleh RYN.. di sebabkan aku TAK NAK hutang lam2.., baik aku siapkan tugasan ini. Kalo tak, aku akan terus lupa dengan tugasan ini.. Hehehe.. citer2 pasal masak nie, dah bulan puasa.. mcm2 la kita nak makan kan.. tenguk semua nyer terliur even tengok maggi pun sampai wah..!! sedapnyer.. dah lama tak makan.. iyer tak..???

tugasannya :

1. Suka memasak ?
~~ Aku ikutkan memang suka memasak dari mengemas.. Tapi, kena tengok MOOD gaks.. Kalo rajin, mcm2 dibuatnya...


2. Masakan istimewa anda untuk yg tersayang adalah...(2 jenis)
~~ Masak lemak (dia suka lauk masak lemak )
~~ Nasi Ayam


3.Makanan istimewa yang anda suke waktu Raya? kenapa?(2 jenis)
~~ rendang Ayam
~~ serunding


4. Kuih Raya Kegemaran anda dan si dia?
~~ Almond London
~~ Semprit


5. Tayang sikit gambar masakn dari anda...hehe.

~~ Ini adalah antara masakan sahur tadi.. yang aku masak la. hehehe.. simple jerk..

telur dadar

sayur campur

dan tambahan lauk malam tadi :

ayam goreng berempah

dan ada sambal sotong.. lupa nak snap... hehehe


** selesai sudah.... Arini nak buka aper ek..???



PhotobucketPhotobucket

9 comments:

fazilzura said...

wahhh menarik jgk menu nye itu

fiza said...

hai jue..aa gg syakil dah nak masuk batang jue..4 atas n 4 kat bawah..tapi kat bawah lagi dua batang 2 tue baru jer nak tumbuh.. dia dah makan nasi pun..hi..hi..

KasiH said...

amboi sejak ada dslr kemain gi gambo tuh...marveles tau...jeles i..

alyyani said...

alya perasan jue suka sambal sotong kan? sebab selalu masak sambal sotong tu. samala kite :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

fazilzura >> tapi simple jer.. makan untuk sahur... add on telur dan sayur..

fiza >> aah la fiza.. perkembangan syakil cepat ekk..??

kasih >> hehehe.. itulah camera yang ado.. sementara camera ku siap di repair...

alyyani >> hehehe.. tau2 ajer.. daku memang paling suka sambal sotong.. sama ekk..?/ leh la kita joint sekaki... :-)

Bed said...

akak pun buat ayam goreng berempah jue...

suhida said...

jue,nmpk lawa je gambo..amek ngn kamera baru..hehehe..

FENDY DAN FIDAH said...

wah..sedapnya menu jue masak..

miemiey said...

erm..sedap nmpak ayam berempah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...