Kawan-Kawan Saya

Saturday, July 11, 2009


1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
~~ dah letak da kat atas nieeee... Gambar orang naik vespa.. hehe..


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
~~ award ini telah di anugerahkan oleh Kak BED. Terima kasih kak kerna beri award ini..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)-
  1. aku suka TIDUR.
  2. aku suka MAKAN
  3. aku suka SHOPPING
  4. aku suka HOLIDAY
  5. aku suka PINK KALER
  1. aku pernah belajar kat UITM Melaka.
  2. aku keje kat PUTRAJAYA.
  3. aku pernah pakai BRACES.
  4. aku pernah tercampak dari KERETA
  5. aku tak pernah pergi SINGAPURA.

4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
  1. Kathy
  2. Zetty
  3. Kak Ecar
  4. Akma
  5. Kak Mel
  6. Mama Auni
*** semua nama di atas, aku belum pernah bagi AWARD lagi.. sila lah ambil yeaaa.. :-)




PhotobucketPhotobucket

2 comments:

mamashasha said...

owhhhhhh dah amek award ye....tq

mama auni firdina said...

uikk,x perasan lak mama auni di tag..insya allah =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...