Kawan-Kawan Saya

Monday, July 20, 2009

::: SayangKu Buat HaL....!!~ :::

Sayangku...
Kenapa dengan dirimu?
Kenapa engkau menjadi begini..?
Kenapa engkau membuatkan aku gelisah..?
Kenapa engkau ingin meninggalkanku..?

Sayangku...
Aku amat memerlukanMu..
Aku amat menyayangiMu..
Tanpa dirimu
hidupku tidak bermakna

Engkaulah penghibur hatiku..
engkaulah peneman hidupku
engkaulah penyeri hatiku
tanpa dirmu.., hidup ku tidak bermakna..

huhuhuhu...!!~ sedihnya aku... Sayang aku telah membuat tanda-tanda untuk meninggalkan aku.. wawawawa..!!~ nak nangis rasanya... Please sayang... jgan buat daku begini.. Tanpa dirimu.. hidup ku sungguh tidak bermakna.. Kerna engkaulah peneman hidup aku selama ini.. Dimana aku berada, disitu engaku pun adaaa...

Dah berapa tahun kita bersama.. tetapi di saat ini, engkau nak meninggalkan aku..?? Oh! tidak...!!~ Sukar untuk ku menerimanya.. Kerna aku sayangkan kamu...

Semalam, kita berjalan2 jumpa dengan bluehyppo.


kita telah bermesraan dirumah baru kitaaa.


Tetapi... hari ini.. engkau telah membuat HAL....!!!~
Engkau telah menunjukkan tanda-tanda nak ROSAK...!!!~


"Sayangku"

Haaaaaa... KAMERA kesayangan aku nie dah mula buat hal laaaaa.. Tiba-tiba screennya jadi BLANK...!!~ Pleaaassseee... janganlah rosak.. Tak mampu dah aku nak beli camera baru.. aku sayang ngn camera nieee.. Ini mungkin gara2 iman termuntah atas camera aku niee.. waaaa..!!~ nak nangis rasanya... Takpe, aku tak salahkan iman.. aku sayang iman.. aku salahkan asben aku.. hahaha..!!~ sebab dia yang tengah pegang camera masa tuee... "Abg, kalo rosak kena ganti balik yeaaa..."

Tak syok la kalo takder camera.. Rasa macam serba tak lengkap jerrrr... wawawawa..!!~ nak nangis lagi laaaa....


antara gambar terakhir yg sempat snap :

iman yang tgh khusyuk tengok bluehyppo... Elok laks diaa.. tak takut pulak...


adakah aku memerlukan camera sebegini..??


Oh tidakkk...!!~ aku hanya nak camera compact biasa shj. Camera asben aku nie pun aku tak pernah USIK.. hehehe.. tak reti aku nak guna camera sebegini..


*** bajet... bajet... kena berbajet skang nieee... nak masuk umah daaa.. huhuhu..!!~


PhotobucketPhotobucket

7 comments:

mama auni firdina said...

alamakk camera lak wat hal yer..camera sya ari tu pon wat hal gak,tetibe blank..rase cm confirm kene bli baru pastu cek2 balik,leh lak guna balik..pelik lak..hehehe so still leh guna lg le wlupon x bape berkenan ngn NIKON..ade mase cm hampeh ckit..huhuhhu..

jue bli umh area mane?ble leh pindah?ade wat reno ker?

KasiH said...

walaweiii...ku pikirkan ape mende laa tadi...kamera rupanya..hahahahaha...tu asben jue py tu cam canggih je...ape kata jue test error...gunakan prinsip...milikmu milikku juaa...hahahaha...kata nak bajet kan...gunakan je ape yg ada...hehehehe...

jaijina said...

ku pikirkan ape dia tadi, heheheh..suspaned aje kan..takpe, soh cik abang belikan yang satu macam dia tu, barulah semangat nak bergambo, hikhikhik..

shah-ila-ain said...

saboo jerr rr ku ingat ape lah td....hahaha...pandai lak ko buat sajak jiwa2 bagai erkk jue...haha...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

mam auni firdina >> heheh.. aah.. kamera punya hall hehe

kat rea salak tinggi.. kunci dah leh amik daa.. tpi lum amik lagi..

kasih >> canggih ker..? idak ler.. camera lama jer tuee.. berkurun tak pakai pun... xreti laaa...

jaijina >> besar sgt la rinaa.. den suka yg kecik2 jer.. hhehehe..

shah-ila-ain >> hehehehe.. jiwang eekk..? xsangka laks daku nie jiwang gaks.. hehehe

Ibu Mifzal Arsyad said...

lor..kamera lak wal hal ya..x per2..nnt ada rezeki beli lain..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ibu mizal >> camera pun.. benda yg paling daku sayangi.. hehehe.. penemanku selalu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...