Kawan-Kawan Saya

Monday, May 04, 2009

::: 2nd day Morning :::

Masuk ari ke2 kami di Cherating... Alhamdulillah sampai ke Cherating nie, Iman sihat terus.. Tak merengek2 daa. Ceria ajer dia... kalo tak, runsing gaks aku nak bawa dia pie jalan2.. Almaklumla cuaca kat pantai timur nie panas sikit.. mungkkin sebab kat kawasan pantai.. agak berbahang sikit.. Tp, nasib la ada hujan., so xder la panas sgt.. lagipun bilik beraircond... Cuma.., aku tak leh la nak berewang2 di Pasar Payang.. sebab iman dah meragam.. Tak tahan panas.. Lagi pun punya ramai orang.. bersesak2.. Mungkin sebab cuti umum kan..

So, kami di pasar payang dalam 1/2 jam ajer.. sempat la beli ole2 untuk family di KL... Pastue, terus gerak meneruskan destinasi kami.. Kami ingin menuju ker MASJID KRISTAL pula.. tempat yang mesti dilawati bila ke sana... kan..? kan..?

Di pagi yang dingin.. pukul 7pg dah gerak daaa.... Iman maintain tido lagi... haa.. bilik kami yg ke3 dari kiri..

posing sat kat depan pool.. hehehe.. tgk la anak ku tido.. boleh ke camtue..?? semorg dok nengok dia tido gitu...

udah bangun dari tido... posing sat..

aik..?? sambung tido balik... erm, syok tul dia tido dalam keta..

dalam pukul 9.30 pg kami sampai di DUNGUN.. jalan2 kat situ ajer.. tp, tak kuar keta la.. sebab bahang pantai kan.. Tak berani nak bawa Iman. sebab dia baru baik demam.. takut dia demam balik... selain itu, kami cari port untuk breakfast... dapat la makan di tepi pantai...

pas makan, iman kembali segar..

sambung semula perjalanan kami... Iman nak berdiri sat.. Kami menuju destinasi ke Marang pula, ke rumah pengantin.. nasib kat tepi jalan besar ajer.. senang sikit aku mecari... dari dungun ke marang ambil masa 1jam ajer.. Kami sampai di rumah pengantin pukul 11.50pg.. awalnya kami sampai..?? aah.. memang saja mai awal.. sebab kami nak pie jalan2 kat k. trg.. banyak llagi destinasi perlu di tuju... budget time maaaaa.. xdapat nengok pengantin sanding pun... Takpe la.., nnt nengok gambo ajer la..

Hanya picas ini saja yg aku dapat tgkp kat umah pengantin..

Antara barang hantaran dari pihak perempuan untuk pihak lelaki..

Ni pelamin nyaaa... ala2 mcm pelamin aku kawin gaks... hehehe.. :-)

Lepas makan2.. kami meneruskan perjalanan ke K. terengganu pulaks...
sampai ajer kat bandar..., Iman telah ditransformkan.. sebab tak tahan panas.....

tukar baju daaaa.. baju td panas sebab 2 lapis...


*** next entry.. picas di Masjid Kristal....

7 comments:

ppb_ppkp said...

seronoknya akak tgk jue...upload la byk lagoi..syiokkk

aTan and JuLies @ aYu said...

kak imah >> tungguu..... pasnie leh pie melawat ke sana ekk..???

fazilzura said...

wahh syok nye..

huhuhuhu mmg pantai timur panehh pung... rs nak cair di wat nye.. akak dh stat selsema.. sib baik akil ok

aTan and JuLies @ aYu said...

kak zura >> aah la kak.. Panas benor ekk.. Tp, ada ujan.. so, kurang sikit la.. cuma dia tak sejuk berangin laaa...

aTan and JuLies @ aYu said...

kak zura >> aah la kak.. Panas benor ekk.. Tp, ada ujan.. so, kurang sikit la.. cuma dia tak sejuk berangin laaa...

KasiH said...

dr gambaran iman itu...sungguh selsa car seat itu...harussss aku p tgk kt JJ...

aTan and JuLies @ aYu said...

ryn >> aah ryn.. selesa jer dia duk.. leh baring n boleh duduk.. very flexible..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...