Kawan-Kawan Saya

Friday, May 15, 2009

::: Cantek tak....? :::

Arini ari Jumaat.. bestnyer ari Jumaat sebab rehat lama sikit dari hari2 biasa.. So, aku mengambil kesempatan untuk WINDOW SHOPPING.. iaitu hobi kegemnaran aku... Best la window kali nie.. sebab tak memenatkan aku langsung.. betulll tak penat pun.. selain itu tak membazir minyak keta aku...

Dalam jalan punya jalan.. aku pun tersinggah la di satu kedai nie... Kedai nie menjual pakaian untuk lelaki dan perempuan.. Tetapi aku malas nan nengok pakaian lelaki.. aku ushar untuk pakaian wanita sahaja..

Weeeii.. aku nengok baju nyer cantik la... huhuhuhu..!!~~ rasa2nya nak semua yang ada kat situ laaa... camner nie..... terpengaruh aku dibuatnya... harganya pun kira berpatutan gaks laaa... kalo korang tak caya.., try singgah kedai nie... memang cantek2 giler baju dia..

korang nak tau tak aku singgah kedai mana..?? huhuhu...!!~~ di kedai ini la... : (klik pada nama itu)

~~ DYNAS ~~

Kedai online ajer.. hehehehe.. sebab itu la aku tak merasa penat langsung sepanjang aku ber window shopping... kedai ini adalah milik Dynas & Awal Ashaari... Dorang pun ada buat Online shopping nie...

Meh la layan antar baju2 yang menarik perhatian aku.... ;



selain itu.., women-Belt pun ada dijual di sini... trend yang orang pakai skang nie... aku letakkan 2 jer kat sini.. nak tengok yg lain.., korang singgah la kat situ.. hehehe...



*** lawa2 kan baju kat kedai nie...? jom la singgah kat sini :

http://dnacelebstyle.blogspot.com/

4 comments:

fazilzura said...

akak pun suke nak terjah kedai dia jue..
rs kedai betui dia kat mont kiara kalau x silap

Mrs. Simplicity said...

aaa baru tau website awal dgn dynas ni. tq jue :) cantek2 baju dia ye

Jue @ atanayuiman said...

kak zura >> akak penah pie ke kedai dia..??

alyyani >> aah.. cantek2 kan..?? banyak yg berkenan di hati niee...

Ibu Double Q said...

santeekkk2x... tp cam takde saiz akk jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...