Kawan-Kawan Saya

Monday, May 04, 2009

::: Kesinambungan Percutian Kami :::


Ada lagi beberapa entry aku nak post PERCUTIAN kami.. hehehe.. :-) jangan busan ek.. dah nama pun CUTI2 Malaysia. Mana tau dapat ILHAM untuk korang pie bercuti nanti.. Iyer tak...? nie juga salah satu kita mempromosikan tempat2 menarik yang ada di MALAYSIA nie.. Aku dah hidup selama 24 thn nie.., banyak lagi tempat yang belum aku kunjung.. so, aku teringin nak jelajah MALAYSIA nie.. apatah lagi ke negeri SABAH & SARAWAK.. aku tak pernah Jejak pun kaki ke sana.. Dan yg paling sadis sekali aku belum pernah menaiki KAPAL TERBANG... Note untuk cik abang " ABG, BAWALAH DAKU TERBANG".. hehehe... Alang2 terbang tue.., bawa la daku ke Aussie... arghhhh...!!! syoknyer dapat melawat ke negara org.. Nak melawat jer.. taknak jadi RAKYAT sana.. Nanti kena perlucutan... takmo.. takmo.. aku sayang MALAYSIA...

Okla.. aku dah melalut nie.. Esok la aku sambung Entry aku tue..

GUD NIGHT...!!!

2 comments:

ppb_ppkp said...

jue..ok what.,..citer je..upload pic byk2...akak suke...ehehhe..
jue..akak pon xpenah naik kapal terbang..heheh....kalo kat semenanjung ni alhmdulillah smua dah pi.tganu akak pon pi bulan 2 hari tu..
jue ko pi minum air buah gelas besar tak kat seberang takir???behshhh Oooo

aTan and JuLies @ aYu said...

kak imah >> sama la kita.. bila la dapat naik kapal terbang nie.. Jue tak berkesempatan nak pie seberang takir... Kesuntukan masa... sayang nyer.. takpe la.., nnt leh pie lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...