Kawan-Kawan Saya

Wednesday, May 20, 2009

::: Hati-Hati KARPAL SINDROM :::



Apa itu KARPAL SINDROM...???

Bagi Anda yang selalu bekerja dengan menggunakan KOMPUTER
Kesalahan dalam penggunaan MOUSE sehari-hari
Akan berakibat pada KARPAL SINDROM!
GUNAKAN MOUSE dengan BAIK dan BENAR!
Pembedahan Pasien dengan KARPAL SINDROM









Takut kan tengok gambar di atas nie...? aku pun ngeri gaks nengok.. hehehe.. pas tau pasal benda nie.., baru lah aku tau camner nak gunakan MOUSE yg sebenanrnya.... hahaha.. dah la ari2 aku gunakan PC.. jadi, kena berwaspada la pas nieee.. saja aku tepek kan kat sini.. sebab u all semua pakai PC kan.. hehehehe.. :-)

SO,
Tata Cara Bekerja dengan KOMPUTER











*** sori la ek.. kepada sesiapa yg sedang melawat blog aku ketika ini tengah makan... kot2 korang terasa GELI ker... minta ampun...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...