Kawan-Kawan Saya

Monday, June 01, 2009

::: Nain & Iman :::

Iman dan Nain memang tak dapat dipisahkan.. Tapi tak boleh di dekatkan.. BAHAYA..!!!~~ jangan lah sesekali mendekatkan mereka tanpa pandangan dari sesiapa.. nanti pasti akan kedengaran suara budak menjerit ataupun melalak..so, untuk mengelakkan dari sebarang kemudaratan, janganlah biarkan mereka berdua. apa2 pun mereka berdua memang tak boleh dipisahkan.. dah la duduk serumah.., nursery pun satu tempat...

Lagi satu, kalo mereka tak jumpa, pasti mereka akang saling mencari.. Lagi2 di awal pagi.. mereka nie pagi2 dah bangun da.. seawal 6pagi dah bangkit tidur.. biasanya Nain, akan datng ke bilik kami untuk mencari iman... tp, kadangkala iman pula akan ke bilik nain untuk ajak bermain2...

2 orang saudara yang sentiasa bersama.. tunggulah iman dah pandai jalan dan melompat2 nnt.. ha... haru biru la rumah mak aku nnt... :-)

tengok lah aksi di bawah ini..


nain bila nampak iman naik walker..., dia pasti nak masuk skali.. Bukan kami yang masukkan dia ke dalam walker tue.., tapi dia sendiri yang masuk ke dalam tue...

bila di panggil..., dua2 pandang ke arah kamera... sangat comel dua orang nie.. iman pun suka...


*** gambar tak cantek sebab kamera HP jer....

13 comments:

Leen Die said...

wahh..memang kedua2 sgt cute..

mama auni firdina said...

uikk,muat lak 2org dok dlm walker tu..huuhuh..pe2 pon dak berdua ni mmg comel sgttttt...mmg x leh nk dipisahkn..=p

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

leen >> aah... nampak comel laks 2-2 dalam walker tue..

mama auni firdina >> itula.. muat pulaks.. yang nain duduk, yang iman berdiri....

fazilzura said...

dh cm kembo dh nih

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

hehehe.. kembo tak serupa...

mamalieyna said...

jln2 tmbh kenalan..kite dh follow awk.. :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ok mamalieyna... nak jalan2 pi sana pula la... :-)

Jiey^Mien said...

Nak sama besar dah Iman n Nain.. =)

Nnt Jiey copy badge tu yea.. Yeayy.. Leh dpt discount!! :D

Wafaa said...

Seronok laa Iman ada geng. Izz Iman pon ada geng tapi girl. ada geng baru tapi baru umur 3 hari ekekeke.. rasanya, walker satu gadget yang saaaaaaaaaaangat penting. Izz Iman belum ada walker :(

Ada Ayrissa said...

hensemmnya anak2 teruna niii

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

jiey >> itu la.. nain tue kecik jer orgnya..

** ok.. welcome to the club.. :-)

wafaa >> Iman pun xder walker.. itu pinjam nain punya jer.. hehehe..

ada ayrissa >> macih untie... :-)

elly @ suely said...

jue, aku dah amik members kad n dah display kat bl0g... tq yer... x sakit ker si iman kena impit ngan nain tu huhuhu....

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

muat gak walker tu..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...