Kawan-Kawan Saya

Tuesday, June 09, 2009

::: Bila Kejauhan..... ::::




Iman dah balik Kampung....!!~~ huhuhuhu...
RINDUnyer aku sama Iman Zafran. Lagi2 dengan keadaannya yang tak berapa sihat nie. Semalam masa asben aku telefon, aku dengar Iman nangis. Time tue dalam pukul 7.30mlm. Time tido dia.. time maghrib. Iman nangis mungkin tak selesa agaknya ataupun perutnya sakit lagi ataupun rasa lain ataupun RINDU dengan aku.. huhuhu..!!~~ mungkin dah biasa aku yang akan tidurkan dia setiap malam. Tapi malam tadi, aku takde di sebelah dia.. Mungkin dia rasa lain agaknya... Takpelaa.. biar iman membiasakan diri kalo aku takde nnt.. :-)

waaah....!!! lambat lagi ker cuti sekolah nak abisss..???



** khamis dan jumaat nie aku nak COTI..!!

17 comments:

KasiH said...

huhuhuhu...kite jd tak senang duduk laa jawabnya...sabar ye...dah dekat khamis dah...

mama auni firdina said...

alaaa..siannyer berjauhan ngn anak..sya lak rase sedeyyyy..xpe2,ari khamis blk kg jupe iman k..

AieZa said...

coti je jgn xcoti.. klu bole esok cotii..

alyyani said...

iman da sihat ke jue yg jue lepaskan iman tu? tp ok gak, bg dia biasa. mcm nia, mmg letih kalo bawak dia balik kpg. menangis je. moody je...

fazilzura said...

JUe anto iman balik kg ker?
aduyai .. kalau akak x lehhh arr kalau xdak akil time mlm2 tu.. sure daku nangis meroyan ler jwp nye

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kasih >> tul la ryn.. jadi tak senang. lagi2 bila masuk bilik tempat kita tido dengan dia.. huhuhu..!!~~

mama auni firdina >> aah.. sedih laaaa.. asyik teringat kat dia jerr.. waaa.... xsabo nak coti..!!

aieza >> kalo boleh arini pun nak Coti gaks..!! tapi, tak boleh.. huhuu...!!!

alyyani >> sama la ngn iman alya.. xbiasa dengan org, dia amik masa nak MESRA.. huhuhu..mula2 letih gaks.. lama2 OK la...

kak zura >> aahh lik kg ikut ayah dia LIK kampung... Mau tak rindu kak oi.... bukan selalu berjauhan nieee...

FENDY DAN FIDAH said...

Iman blk kg mana?knp Jue tak blk sekali?kalao akak tak boleh ler..Hehehe..tapi kena biasakan diri

Wafaa said...

Jue, masa kakak2 ipar pinjam dia Ahad lepas, sunyi sangat2 rumah. takde yang nak dikejar. lepas maghrib tu terus pegi Sunway amik Iman. sampai2 je tengok Iman tido. cium2 dia amik bau :)

strawberi @ mamadira said...

bila iman balik jue??
lgpun cuti sekolah dah nak abis ni..
x lama lagi boleh lah jumpe anak kesayangaan
hubby x rindu ke?? mesti lagi rindu...

strawberi @ mamadira said...
This comment has been removed by the author.
strawberi @ mamadira said...
This comment has been removed by the author.
strawberi @ mamadira said...
This comment has been removed by the author.
Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak fida >> lik kg asben kat sg besar. Jue khamis baru lik sana. Xleh nak amik cuti lama2...

wafaa >> itulaaa.. rindu bangat nie.. dah 2 hari tak dengar suara rengekan diaaa...

strawberi >> esok dah leh jumpa daa.. yuhuuu..!!! ngn hubby pun mesti la RINDU gaks..... :-)

fazilzura said...

lor.. cian nye kamoo jue..
meh dtg umh akak manje2 dgn akil plak .. heheh

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak zura >> huhuhu.. jue bawa akil ajer balik umah.. hehehe..

rosmona said...

huwaaaaa... siannye ko... akk dah lepas... ko la plak rase betape seksenye berjauhan..

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

rosmona >> haaaa waaaaa.. SEKSA nyerrrrr... betul.. betulll... Rindu sagat sama MEREKA... nasibla arini dah leh jumpaa.. tepon hubby suruh gerak awal pagi2... hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...