Kawan-Kawan Saya

Sunday, June 28, 2009

:: Update..!!~ :::

Ganja Oh Ganja...!!~

~~ Daun Ganja ~~

Ini adalah daun Ganja yang diberikan oleh Pn. Strawberi kepada aku.. FREE of Charge jer.. hehehehe..!!~ mana nak dapat ganja FREE skang nie.. Ganj dah la mahal kan..?? Apa2 pun aku layankan untuk hujung minggu aku nieee.. hehehe... sesapa nak GANJA nie.. sila la ambil.. Aku tak kisah pun..


JENG..!!~ JENG....!!~ JENG..!!~



disebabkan pemberi GANJA ini meminta aku bertaubat... so, aku pun dah INSAF sekarang... So, NO GANJA in My LIFE...

Kita kena banyakkan beramal Soleh selepas ini dan yang paling PENTING adalah :
- Jangan Tinggal Solat -



UPDATE AWARD..!!!~

Di samping itu.., Pn strawberi Cake nie pun bagi aku award2 ini.. Dan aku pun semestinya nak amik.. hehehe..!!~ maceh.. maceh...




selain itu, ada 2 orang lagi yang memberi aku award ini iaitu :

Thank U Very Much...!!~


*** Eh.., apa nama kau sebenarnya Pn. strawberi..? xkan aku nak panggil strawberi jer kot.. kihkihkih..!!~ :-)




PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...