Kawan-Kawan Saya

Friday, June 12, 2009

::: Pencarian tak Jumpa :::


Semalam (Khamis) dan arini (Jumaat) aku cuti. Jadi, semalam kami ke KLCC untuk berjumpa dengan salah sorang buyer dekat situ. Pagi tue, aku menunggu asben aku pulang dari kg. sebab nakk amik aku untuk pulang semula. Kali nie, asben aku balik tak bawa Iman. Iman tinggal dengan Embah dia kat kg. huhuhuhu..!!!~~ bertambah RINDU la aku kat dia.

So, petang tue dalam pukul 3ptg kami gerak keluar. Aku ingatkan sampai awal la. Sebab tak jauh dengan rumah dan pikiran aku mesti kata jalan tak JEM. alih2 sampai dekat Jalan Tun Razak tue, dah tengok banyak kereta. Jalan depan sikit tuee.. erm, JEM teruk nampaknya. jalan ke KLCC tue, beratur panjang. Nak parking kat luar tue? Penuh sahaja. Nak taknak masuk parking bawah. masuk parking bawah pun beratur panjang juga. Lepas nak cari parking pun susah. Aku tengok jam dah pukul 4.30ptg. susah hati aku sebab janji nak jumpa pukul 4ptg. Adusss...!!nasibla sekali pusing tue, aku dapat parking. sian Fizah sebab tunggu aku lama. Sorrriii yeaaa.. Tak disengajakan. Jalan pula tiba2 JEM.. adussss..!!~~

Selepas aku jumpa Fizah, aku n asben jalan2 la kat situ... mak Aiii..!! ramainya orang.. baru aku teringat COTI SEKOLAH laaaa.. patut la berlambak orang kat KLCC tue... erm, kami pun jalan2 singgah satu kedai ke satu kedai. Saja jalan2. then singgah ke TOYCITY. Nak tengok ROBOT. Asben aku nak cari PIXAR. Nak buat main dengan Iman. sebab aritu tengok kat JUSCO ada, tapi tak beli. nak dtg kemudia beli. Tup..!! Tup..!! datang hari lain dah takder da. Try la mencari kat merata tempat. Tak juga jumpa2 sampai la la nieee... kat TOYCITY pun takder juga. Kat Toy R Us pun takde. Robot PIXAR nie best kata asben aku BEST sebab dia boleh RESPOND kita. Kalo kita gelak, dia akan respon, kalo kita cakap pun dia leh respon. Tapi, belum ada rezeki nak dapatkan sebelum Robot tue...

Aku kata amik la robot yang lain, tapi dia tak nak. Nak cari yang tue juga.. Aik..?? nak bagi iman main ker dia yang nak main..?? huhuhuhu..!!~~ Confuse sat aku... Beria2 dia nak kan Robot tue.. erm.., lantak la bang. janji Abang yang HAPPY. Aku ikutkan saja. iyerla. Kaum pompuan kan. Mana la aku minat sangat dengan ROBOT2 nie. Nanti bila ada anak pompuan, aku laks yang sibuk2 nak carikan anak aku Patung yang leh gerak2.. huhuhu..!! agaknya la kot. Taste sama kaum sejenis. Iyer tak..???

Singgah di TOYCITY..

si ayah sampai tercangkung mencari barang

aik..? apo pasal aku tgkp gambo nie..? xtau apa motifnya..

Penjual menerangkan kepada pembeli. asbem aku tanya kat amoi nie pasal ROBOT PIXAR tapi dia tak tau.

Pastue dia tunjukkan Robot nie pulaks.. hehehehe..!! asben akua kata bukan.. dia tak nak..

*** Penatnya aku ikut dia mencari ROBOT PIXAR nie. Ada tak sesiapa tau kat mana ada jual? KAt JUSCO dah takde daaa.. waaa..!!!



INILAH ROBOT PIXAR..!!!
WANTED..!!!!







PhotobucketPhotobucket

13 comments:

fazilzura said...

ROBOT WALL

ppb_ppkp said...

jue...kesian iman kna tinggal..
eh robot tu untuk sape/??iman ke papa iman???

Nur Syafawati said...

uik..ni bukan utk iman ni..ni utk papanyer kan??kan...hahaha..minat eh dia gadget2 ni..

mama auni firdina said...

uikk,robot wall E ni..aritu pn jue tgk kt jj bape regenyer?mhl x??comel tau robot wall E ni..ku teringin gak la kn..hahahhaha

nasz said...

rajin nye nak beli robot ye. utk sape??

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

kat pasar malam ada kut hahaha

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak zura >> yesss..!!! Wall E punya robot.. kalo nampak, akak bgtau yeaa..??

kak Imah >> jue pon confuse gaks.. untuk iman ker ayah iman..?? heheeh.... tapi robot nie leh respon..

syafa >> mungkin juga.. pstue dia wat alasan untuk iman.. hehehe

mama auni firdina >> erm.. kalo yang leh respon nie harganya dalam RM200++.. kalo yang tak respon, tapi boleh bergerak, bawah RM100++

kak nas >> untuk iman dengan ayah dia kottt... sebab kaum lelaki kan..?? hehehe...

strawberi @ mamadira said...

ayah iman pun teringin gak robot tu ye..layankan je la jue..
mahai betul ye reganya..
aku pun tringin gak utk anak aku yg no 2 ni...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

tinie >> ada ker..? tak pernah nampak laaaa....

strawberi >> erm.. ntah la.. dah ayahnya tengah duk kemaruk ROBOT.. den layankan ajer.. janji dorang sonok.. dan duit diaaa... hehehe.. untuk anak sanggup ajer diaaa.

suhida said...

jue,comeynye robot tu. nak satu!!!hehe

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

suhida >> aah... comel juga kan...? yang best dia leh Respon kita. itu yg asben jue nak tueee...

Jiey^Mien said...

wahh menarik la robot ni

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

jiey >> leh blei jieyy untuk Ian sebab dia nnt leh respon dengan Ian...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...