Kawan-Kawan Saya

Saturday, June 20, 2009

::: Iman Dan Robot Pixarnya :::

Haaaa..!!~ Mesti U all ingat aku dah jumpa Robot Pixar kan..? Actually lum lagi laa.. Ini aku tengah susun2 folder.. Aku jumpa gambar Ini. :

Hahaahaha..!!~ Iman Pakai baju yang ada robot Pixar nie. Masa nie kalo tak silap aku, baru 4 bulan daaa.. dah lama rupanya... Iman memang ada baju nie.. Sampai skang pakai lagi baju nie... Masa nie la.. asben aku duk ushar2 robot nie tapi tak beli lagi. Last2 dia yang beli baju iman nie.. Dia kata nnt nak beli la robot nie.. last2 sampai la dia lupa nak beli... LA ni baru la nak cari semula robot nie.. Itu yang tak jumpa tueee.. sebab dah 5bulan yang lepas daaa..

Ada la kenangan ROBOT nie dengan Iman.. xder la asben aku kempunan sangat.. sian nengok dia tak jumpa2 lagi...


Patung yang sebelah nie pun asben aku yang beli. Yang patung nie laks, dia leh RECORD suara kita.. tue yang dia suka tuee.. dah record, then bg iman dengar pula.. Dia suka kalo iman bagi respon... hehehe..


** arini aku xtau lagi nak pie mana... asben aku ada kelas kat Shah Alam.





PhotobucketPhotobucket

7 comments:

Mrs. Simplicity said...

hehhe..kelakar lak jue, tak dapat robot nye, beli baju pun jadila ek. nak lepas kempunan...

p/s:bekerut dahi ima tgh tido, ape la yg tgh dimimpikan tuh..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

comel nyer iman..bombom..
jue macamna ko pisahkan iman dgn "susu tetek" ?

strawberi @ mamadira said...

yeye je...ingat dah jumpe tadi..
tp sungguh comel iman 4 bulan tu yg tengah tidur tu..sgt serius mukanye..

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

alyyani >> aah.. time masa beli baju nie.., time tu xmampu lagi njak beli robot semahal tue.. hehehe.. sebab tue asben jue beli baju nieee... la nie baru nak cari balik..

tinie >> erm.. sejak aku pregnant yg aritu, susu badan pun xder.. dan iman pun nasib la leh minum susu tepung.. so, go on jer laaa.... sampai la susu kering...

strawberi >> hehehe.. lum jumpa lagi... aah.. 4bulan tuee.. memang time tue dia tido mst berkerut dahi..

Jiey Mien said...

jue! jue! rasanya kan, tadi jiey nampak Nain kat tesco ampang.. taktau la bentul ke tak.. macam dgn mak dia coz kulit sama pesen putihnya.. =)

mamashasha said...

hai jue...kak bed ni....ingat ta m.com member...akak follow jue tau...
peluk cium utk iman.....makin sihat dia.....wahhhhh rumah baru nampak...
dah dtg mood ye jue...

Jue @ atanayuiman said...

jiey >> haaa.. tul la tue jiey.. semalam nain n family ada gie tesco.. heehhehe.. jue xikut.. sebab pie tempat lain... Nain pun dah femes.. hehehe..


Bed >> OooOoOooo.. ingat.. mesti ingat.. orait...!!!~~ i will follow u too.. :-) aah laaa. aritu umah lama ada prob sikit.. kena tukar la jawabnyaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...