Kawan-Kawan Saya

Sunday, June 21, 2009

::: Umah Baru Ku :::


Taaadaaaaaaaaaaaaaaaa...


Rumah baru lagi.. hehehe.. upsss..!!~~ bukan aku masuk rumah baru tau.. Aku tukar template blog aku yang sebelum nie agak kebengongan sikit.. hehehe..!!~~ so, aku malas nak tengok serabut2 blog aku.. Aku pun tukar template yang baru.. Nasib la tengah malam tadi aku rajin... Dapat la aku tukar rumah baru nie.. Kalo tidak, ntah bila la MOOD rajin aku datang. Malam td sangat la FREE dan internet pun SUPERB.. Jadi, keje aku berjalan dengan lancar..

erm.. dalam menukar2 layout nie, kepala aku pening gaks.. nak pilih yang berkenan di hati susah tul... semua yang tak berkenan.. alih2 aku pilih yang ini sahaja.. Letih sangat tukar2 template nie.. banyak keje woo..!!~~ tak sanggup dah aku nak tukar lagi.. Gadget aku pun dah tak banyak daaa.. huhuhu..!!~~ nnt la.. pelan2 aku tambah.. aku letakkan yang penting jer dulu.... Amacam..?? OK x..?? hehehe....



*** malam tadi siap sampai kul 2pagi tueeee...




PhotobucketPhotobucket

7 comments:

Mrs. Simplicity said...

jue, mmg letih nak make up blog nih. kadang bole sampai tension. tp bila da siap lega habis kan? nice!

Jue @ atanayuiman said...

tul.. tul.. alya lagi la rajin.. asyik tukar rumah baru jer.. hehehe.. :-)

*** memang tensen gaks.. huhuhu..!!~~ lagi2 kalo internet lembap nak mampusss..

Ryn said...

Cantik2...walau letey...berbaloi ape..

Jue @ atanayuiman said...

ryn >> tul ker cantek..?? heheh.. mcm tak best pulak sebab tak 3 coloumn.. erm.., perlu ke tukar lagi nie..??

Wafaa said...

make up blog lagi letih dari masak :)

Jue @ atanayuiman said...

wafaa >> betul.. betul... memang letih gilerrrrrrrrrrr...

dzaiNizamAdrien said...

jue..cmner nk tukar layout nih...tlg tunjukkan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...