Kawan-Kawan Saya

Friday, June 26, 2009

::: aKu AdaLah aKu :::


Ini adalah kerja tugasan yang di berikan oleh KAK FIDA..
Jadi, dengan senang hati aku ingin menjawab tugasan darinya yang bertajuk :

" ABOUT MYSELF "



1) Berapakah Umur Anda?
~~ 1 bulan lagi nak masuk 25 TAHUN.. huhuhu..!!~ 5 tahun lagi nak masuk 30-an la pulaks.. kihkihkih..!!~

2) Anda Berasal?
~~ Saya lahir di KUALA LUMPUR tetapi saya tingal di Ampang, selangor.

3) Berapa adik-beradik?anda yang ker? nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
~~ Saya ada 3orang adik beradik sahaja. saya anak ke-2. Atas saya kakak dan bawah saya adik lelaki.


4) Akhir bersekolah anda dimana?
~~ Satu-satunya sekolah menengah saya, SMK Pandan Jaya
.

5) Bila terakhir anda memotong rambut?
~~
Selepas abis PANTANG tahun lepas.

6) Shampoo apa yang anda guna sekarang?
~~
Aku suka Pakai Pentene dan SunSilk

7) Anda gemar menjahit?kalau tidak,nyatakan sebab?
~~ Menjahit Baju tak pandai. Tapi kalau Menjahit MANIK2 aku sukaaaaa...!!~


8) Bila berada di rumah adakah anda suka menghiasi diri?
~~
erm... tidak kot.. Biasa2 ajerrr....

9) Apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
~~ Aku agak tak berapa suka nak MELIPAT baju dan MENGOSOK baju... hehehe..!!~ pemalas kah aku..??


9) Soalan yang terakhir,bagi 5 perkara kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila2?


~~ Kenangan bersama kawan-kawan di UITM dulu.. Iema, Marin, Zita, Zurah, Farah.. Rindunyerrr.. huhuhu..!!~ teringat time HANG OUT bersama mereka. Overnight, Mandi di sagil, boling and so on.

~~ Kenangan semasa di zaman persekolahan Ku.. erm.., banyaknyer kenangan ngn kawan2 sekolah.

~~ Kenangan zaman BERKAWAN & BERCINTA dulu.. hehehe...!!~ Kenangan Manis dan Pahit.. Semuanyer adaaa... :-)

~~ Kenangan semasa melahirkan MUHAMMAD IMAN ZAFRAN memang tak dapat dilupakan...

~~ Kenangan bersama Group ROSSA PASADENA. Kepada ahli2 group aku : Lily, Iema, Asz dan Hanem, aku RINDU la dengan korang... hehehe..!!~ Kenangan menangis sama2 tue la yang buat aku tak boleh lupakan.. hehehe..!!~



PhotobucketPhotobucket


4 comments:

Zetty84 said...

Erm...kita sebaya la kan...? Leh geng, zati pun mls lipat baju..haha...kita x leh jd isteri mithali ni..;p

fazilzura said...

Sagil?????

uitm segamat ker jue? heheee

Bed said...

UITM mana ni?

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

zatty84 >> aah laa.. sebaya... lahir tahun 1984.. hehehe.. sama la kita kan..???

Kak Zura >> xla kak.. Uitm Melaka.. tapi kitorang memang slalu ke sana. bermandi manda.. hehehe

Bed >> Uitm Melaka kat Lendu kak... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...