Kawan-Kawan Saya

Monday, May 11, 2009

::: Ian's Besday ::::


Sabtu lepas.., aktiviti aku sekeluarga penuh dengan pelbagai agenda.. Agenda pertama adalah... aku kena datang ke OPIS.. tapi bukan sebab kerja.. Sebab ada meeting.. Meeting untuk 5S.. Nak tak nak.. aku mesti kena datang mesyuarat nie... gearak dari rumah dalam pukul9.45pg.. Erm.. samapi opis, mesyuarat baru nak bermula.. akulewat sikit.. hehehe..

Sementara itu, asben aku n Iman duk nunggu aku kat situ jer.. sebab dorang pun ikut.. Then, dalam pukul 1ptg.. Kami pergi jumpa supplier pulaks.. sebab stok kasut CROCS dah sampai.. Pie amik barang dulu... Selepas itu, pie jumpa supplier ke-2 pula... banyak tul janji ujung minggu nie..

Dalam gitu gini kami sampai kat umah pukul 5ptg.. Alamak..!! aku mcm dah terlewat nak pie besday bas Ian laa... anak kesayangan kepada JIEY.. erm.., disebabkan jiey dah menjemout dan rumahnya pun tak jauh dari umah aku.., aku n asben bertungkus lumus siap cepat2.. takpe la lewat sikit sampai.. janji dapat jumpa dorang... hehehe.. siap2.. pukul 6.20ptg sampai umah Jiey.. Riso lak aku.. takut dah terlewat.. hehehe..

Sampai2 ajer.. masih ramai lagi kat umah Jiey nie... dan aku pun meluru la ke dalam umah.. hehe terus di sapa oleh Jiey... alhamdulillah.. berkesempatan jugak aku bertemu dengan Jiey n Ian.. Thank u sebab invited Jue & family.. dan MEE itu amatlah sedap..... :-)

Antara kasut CROCS yang aku pie ambil.

sampai2 ajer.. iman mulakan sesi perkenalan dia dengan "MENANGIS" heehehe.. anakku sorang nie.. sejak dah kenal org.., pasti dia nangis dulu bila tak fimiliar dengan org tuee... Kat sebeah tue ALYYANI... wah..!! tak sangka dapat jumpa kat situ...

mums.. and anak2nya..

Inilah besday BOY nyer.. Tuan Rayyan..

bergambar sat dulu...

Bergambar dulu ngn Alyyani.. Tak sempat nak borak lama kan.. ari pun dah nak maghrib daa... haha.. salah aku gaks sampai lamabt... takpe, jumpa lagi lain kali kan...


*** erm.., nak buat ker idak besday iman nieee...

8 comments:

ai said...

E'Eh..Jue kenal gak ngan Jiey ye? aku baru nk berkenalan ngan dia.. :)

yea! yea! kaler merah mickey tu opet punye tau..ngeeeeeee..mintak2 le kene ngan size dia kan??

Leen Die said...

tak smepat jumpa jue..leen pun p jugak...leen balik around kul 6 cam gitu..leh jumpa anak bujangmu...

Ada Ayrissa said...

adoi..geramnya kasut crocs tuh..huhu

alyyani said...

nak kasut crocs utk nia. tp sume besau2..huhu..camne ni jue :(

kalo jue buat utk iman, jgn lupe jemput nia ek :D

p/s : iman moody la aritu. baru nia nak ngurat. hehehe..

fazilzura said...

wahh .. masing2 wat geth sorok2.. huuhhuhu x aci ..

* jue, wat ler.. jgn lupe jmput

aTan and JuLies @ aYu said...

ka ai >> kenal melalui BLOG juga.. hehehe.. dah dapat jemputan, teringin gaks nak pieee...

** kak, udah tak muat.. xleh la nak rembat.. hehe.. kan kan..

Leen >> itu la leen... Jue dtg lewat sikit ajer kan.. kalo tak, leh la kita ketemu... sayang nyerrrrrrr...

** nampak gambar leen ngn alya kat blog nyaaaa.. waaa.. jeles i tau..

ada ayyrisa >> kalo berkenan dihati, boleh la rembat satu... :-)


alyyani >> kasut tue besar la ngn NIA... tak muat.. huhuhu..!! iman pun tak muat.. sedih gaks..

** itula alya.. dia letih ikut JUE kesana sini.. letih sgt la tue... nnt leh jumpa lagi.. Insyallah kalo jue buat besday Iman..

aTan and JuLies @ aYu said...

kak zura >> itula kak.. jemputan besday boy.. tak sangka boleh berjum pa.. hehe

** insyallah, kalo ada rezeki lebih, boleh buat nnt..

Jiey^Mien said...

Jue, thanks for coming yea.. =)

Kalau wat befday Iman, jgn lupa ajak Ian tau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...