Kawan-Kawan Saya

Tuesday, May 26, 2009

::: InterPREME Muhammad Zaqwan :::


MUHAMMAD ZAQWAN
ialah adik kepada Muhammad Zulkarnain iaitu anak akak aku.. kedua-anak akak aku.. akak aku yang mana satu yea..?? akak aku sorang ajer.. hehehe... Skang nie Zawan dah pun masuk 4 bulan.. erm.. beratnya dah pun mencecah 8kg.. wah..!! semangat tul dia... lagi sikit ajer nak kejar Iman...

Cerita pasal ank buah aku yang sorang nie..., dia lah baby yang paling COOL aku nengok.. tak pernah nangis pun.. sungguh senang sesiapa yg menjaga dia.. dia tak macam Nain & Iman... Sabtu pagi lepas aku menjaga dia sebab mamanya pie amik Jubah Kat UITM sebab nak Konvokesyen. Neneknya pi kenduri laks.. so, pagi tu aku jaga la sat... Ahad pagi laks.. mamanya teman mak aku pie pasar pulaks.. erm.. amat la senang aku menjaganya sampai aku terlupa aku tengah menjaga anak orang... hahahaha..!!~~ nak tau sebab aper..? Sebab selepas aku bagi susu kat dia, dia duk la sensorang main sendiri ajer.. sampai dia terjatuh dari tilam pun senyap ajer... sehingga dia tertido sendiri.... sepanjang 2hari tue, aku tak dengar langsung dia nangis.. Nak nyusu pun tak nangis.. merengek lagi la.. tak berbunyi langsung.. Tapi, dia sangat la kuat borak dan suka tersenyum... walau kita tak caap ngn dia pun, dia duk sengih2 ajer..

jom nengok muka ZAQWAN..

haaa.. ini baju NAIN.. muat tue.. baju Naian skang niee..

Sebelah iman yang tengah tak berbaju dan tak berseluar..

erm... Iman besar sikit la sebab iman dah 9bulan..

menjaga dua orang budak ini...


*** bila nengok Zaqwan nie.., rasa nak baby lagi la.. nak baby G laks laaaa.. huhuhuhu..!!~~

6 comments:

Jiey^Mien said...

Kalo dapat baby cam Zaqwan ni, bleh branak byk2 nih.. :P

[I][T][A] said...

Comelnyer baby boy ni... bambam betul... geram tgk...

bila dah bersedia, ada rezeki nanti nak baby boy plak.. :)

Mrs. Simplicity said...

amboi, semangat nye zaqwan nih! muka pun sama mcm iman la..

p/s : jue, alya lak tebalik nak baby boy lak pasni. huhu...

fazilzura said...

besh nye.. tingat akil di zaman2 dia kecik dulu.. mmg x nangis jgk. bawk naik bas ke langkawi ikut rombongan pun xdak org pasan.. turun2 bas masing2 trkujat rupe nye ada bby ..k ahhhh

* oit iman , tu sapa ajo bogel cmtuh hah .. notty yek

Ada Dalina said...

CUTENYA..SEMANGATTTT..

Wafaa said...

eiii dua2 semangat.. bolaat.. comel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...