Kawan-Kawan Saya

Friday, May 08, 2009

::: Deuter Kid Comfort baby Backpack :::


haaaa.. aku nak sharing sikit pasal benda alah nie.. tgh2 aku blog walking, aku tersinggah kat tuan punya blog ini Azzamoro. Dan dalam aku duk membaca blog dia.. aku ternampak sumthing spesel yang tak pernah aku nampak di MALAYSIA ini.. Tapi, itu aku la.. aku tak tau la kot2 korang pernah nampak.. Tp, seriusly aku tak pernah jumpa.. Apakah yang aku jumpa yea..?? Aku jumpa benda ini :



haaaa... betuk ginilah yang aku jumpa.. Aku nengok asben dia pakai benda ini untuk kendong anak dia.. Wah..!! nampak sangat menarik aku tengok asben dia pakai.. Apa nama nya yea...?? Namanya :

Deuter Kid Comfort baby backpack

Harganya...?? Lebih kurang RM900 gitu... wah...!! aku lum mampu nak pakai lagi.. hehehe.. walobagaimanapun.. aku suka nengok benda2 yang aku belum pernah nengok la.. saja jer duk mencuci mata.. skali skala dapat TRY best gaks kan.. Bukan ape.. aku nampak selesa je budak yg bawah nie duk. siap ada bumbung dia lagi.. xder la kena panas dan hujan. Dah mcm dia bawa keta pun ada..... Cuba korang tengok...

COOL ajer anak mat salleh nie duk kan..??

haaa.. yang nie pula cam gini... nampak stabil jer.. nak mendaki bukit amat la senang...
BackPack nie actually digunakan untuk hiking... so, sesiapa yang suka memanjat gunung ganang, leh la pakai benda nie...

** Actually, asben aku ada ajak pie Kota Kinabalu.. Dia nak pie jalan2 kat sana...
P/S untuk asben aku.. : Abang, nak pie mendaki Gunung Kinabalu..? beli yang nie dulu.. Boleh bawa iman sekali. hehehe... :-)

kalo korang nak tau lebih lanjut pasal benda alah ini, leh la klik kat sini :
Kid Comfort Baby BackPack


** Aku nie teramat la JAKUN bila nampak benda yang aku belum pernah nampak lagi.. hehehe.. Thanx AZZA kongsi Info dengan saya... :-)

8 comments:

fazilzura said...

mak aii pelik nyeee... tp kat msia ni rs2 cm xdak lg org gune kan

mama auni firdina said...

hhehe,sya pnh nmpk omputeh je slalu pki..nmpk sweet je anak dok dlm tuh..omputeh kn slalu travel..org m'sia xpasan lak ade pki ke x kn..mende alah ni pon mahal gak yer..

Ryn said...

yg ni daku penah npk...tp hat sempoi je...takdelaa fancy gini sgt...ms tu kat food court...dia letak je ank dia kat bwh pkai mender tu...senang betol..tkyh nak pakai stroller..bb chair bagai...

Natt_Alias said...

mmg la ok kalo utk yg slalo travel..tp xbebaloi gak nk beli kan?kalo mcm ank nat lg la rugi..stroller pn smpn wat harte karun je xpki..

AieZa said...

aku pnah nmpk.. masa tu g MAHA 2008 kt UPM tuh.. ermm anak dia dh beso gak.. 3-4thn kut.. kaki pun dh terjulur.. masa tu xleh drive.. kena naik tram bagai.. ermm mmg utk kegunaan lasak laa.. klu jenis yg travel naik bas ke.. ok la guna menda tu.. klu yg naik kete.. setakat jln2 dlm mall mm xsesuai lak..

Wafaa said...

pernah nampak kat mane ekk... tapi pernah nampak aaa... masa survey iman puny baby carrier pon byk nampak kat internet

p/s selamat hari ibu jue

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wei aku pun JAKUN, aku pun tak pernah bendalah ni wei

Jue @ atanayuiman said...

kak zura >> aah kak.. takder org pakai lagi.. kalo ada pun satu 2 jer.. Oversea kan lagi maju....

auni firdina >> tul tue.. slalu mat salleh pakai.. badan dorang kan sasa.. kalo asben jue pakai.., erm, nnt nakpak benda alah tue lagi besar kan...

kasih >> ko pernah nampak ekk..?? aku tak pernah nampak pun.. huhuhu..

natt >> tul tue.. tapi kalo yg slalu travel luar negeri, boleh pikir nak beli nie kan...

kak aieza >> itu pasal la kat Msia nie tak ramai yg pakai sebab org msia jarang berjalan kaki.. suka naik keta ajer... kan..

wafaa >> oye ke..?? nampak pelik tak bile dia pakai..?? bdn or masia nie kecik2 ajer.. benda tue besar kan..??

** slamat hari ibu gakss.. :-)

tinie >> sama kes la kiteeee... :-)
hua hua hua..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...