Kawan-Kawan Saya

Monday, May 25, 2009

::: pagi Sabtu yang Tenang :::

Hari minggu adalah hari untuk menenagkan jiwa kita dari sebarang masalah kerja.. Jadi, pada pagi sabtu lepas.. kami telah ke Taman Tasik Titiwangsa untuk bersukan.. wacehhh..!!! ia ia jer aku nak bersuka ekk.. Hehehe.. taklah.. kami pergi berjoging saja... Pukul 7pg kami dah gerak dari rumah daaa.. Aku suami isteri dan iman2 skali aku angkut bawa pi jogging..

dah lama aku tak berjogging sejak menjak pas banak nie.. Last Month ada juga pi tapi tak berjoging la.. just main badminton ajer... aku suka main badminton nie.. rasa cergas la sikit... kalo jogging aku rasa penat.. sebab aku nie cepat semput.. huhuhu..!! sian aku kan....

jom la layan gambo ajerrr..

kaki Iman Zafran.. mcm org senang lenang ajer kan.. terkuar kakinyaaa..

ramai orang da pagi2 buta nieee.. cuaca BEST sebab lum panas lagi...

kaki ku dan kaki suami ku..

cantek pemandangan di waktu pagi.... redup suasananya..

Iman mcm dah mengantuk pula..

nak balik daa.. cukup la 1jam ajer....

tengok la kasut ku yg masih putih bersih.. sebab aku dah jarang pi berjogging...


*** adakah aku berjoging sebab utama untuk kuruskan badan..?? erm.. setakat pie skali dua jer, leh ke kurus..???

7 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

bagusss..baguss.. senaman penting utk kesihatan badan!! hehehee.. takpe la, tak kurus tapi badan sehat dan kuat!!

Mrs. Simplicity said...

JUE, SAMALA KITE, KASUT SUKAN TU KEMAIN BERSIH LAGI MACAM BARU SEBAB JARANG BESUKAN..

AAA LAMA TAK JOGGING GAK. PERUT DA MULA MENGULARKAN SPARE TYRE NIH..HUHU..

Ryn said...

kamo dah jogging eh...aku gak biler laa nak jog nih...hahahaha...aku jog dlm soping complex leh arr...

Jue @ atanayuiman said...

mrs K >> tul tul.. baik untuk kesihatan juga kan..??

alyyani >> itu la pasal... bersih suci murni gitu.. alya takper sebab dah slim da.. hehehe..

kasih >> sama la kita.. asyik jogging dalam MALL ajer kan... jogging dalam MALL, menambahan berat badan lagi ada la.. hehehe.. duk rasa nak pie makan sedap ajerr...

fazilzura said...

wahhh wat joging yek
besh nye .. xp enah lg bwk akil g titiwangsa .. ingt nak g jgk ..
sure dia lari smp kiteorg mengahh

[I][T][A] said...

ita pun kadang2 gi gak joging kat tasik titiwangsa tu.. tapi petanglah!

kalau nak kurus memang kena bersukankan... kalau nak harapkan diet jer x bolehlah...

AkMa said...

bestnye g jogging..baiknye iman tu dlm stroller..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...