Kawan-Kawan Saya

Friday, May 15, 2009

::: Jue Beli Yea Kak Ai :::

Yuhuuuu...!!~~ aku dah dapat da barang yang ku beli dari kak Ai.. di Kedai-Ai...

apa yang aku beli yea...??? semestinya la tudung.. huhuhu..!!~
inilah barangannya...

bungkusan yang dibungkus dengan kemas sekali...

TESTING..!! TESTING..!!


inilah hasilnye.... senang dipakai dan tak erlu digosok.. itu yg suka...

nampak mcm bergosok ajer... tapi tak gosok pun...

testing dengan baju keje ku.....

Sesiapa nak beli tudung yang cantek2 n murah..., leh la singgah jenguk kedai ini :
KEDAI-AI (klik saja)

** actually aku beli dua tudung.... satu lagi warna merah tp aku nak bg kat mak aku... so, aku tak snap laa.. hehehe.. Kak, jue beli yea... nnt leh beli lagi.... :-)

5 comments:

ai said...

santekkkkkkkkkk... :)

mekaseh ye Jue..aku lak jual ye.

Insyaallah tunggu minggu depan ada stok baru. Nnt aku war2kan..muahahahaha..

fazilzura said...

wahhh .. yg sorg posing dgn kasut bru .. yg sorg tudung.. cm system barter jek

Nur Syafawati said...

aku baru nak ckp zura..heheheh..pertukaran barter ni..good2...tolong sesama umat..hehehe

nasz said...

cantik warnanye

JuLieS said...

kak ai >> ok settt...

kak zura >> kebetulan kak.. huhuhu... nampak cantekk mesti kena beli.. iyer dakk..??

syafa >> tul tul.. tolong2 sama2 kawan apa slahnya kan..??

nasz >> itu la.. nengok kaler purple.. cantek laks.... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...