Kawan-Kawan Saya

Monday, May 25, 2009


Aku dapat AWARD nie dari Kak Na dan Kak Zura.. Terima kasih kerana memberiku AWARD ini... So, syarat2 untuk mengambil award ini adalah :

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie

~~ Chekuna ( Kak Na )
  • Kenal di Forum M.com
  • Kak Na mempunyai seorang anak lelaki yang bernama Luqman Hakimi
  • Kak Na pun ada buat Business Jualan
  • Kak Na sekarang sedang berusaha untuk dapatkan baby lagi..
  • Orangnya sangat peramah dan banyak bagi tips juga..
~~ Fazilzura ( Kak Zura )
  • Orang pertama yang aku kenal kat M.com... sebab kak zura rajin post kat forum tuee..
  • Sangat terkenal dengan MAB nyaaa...
  • Mempunyai seorang anak yang bernama Muhammad Akil Khairy
  • Baru bertukar tempat keje..
  • Suka jalan2 kat THE MINES... hehehe.. tul ker kak..?
Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya.
  1. Saya suka sangat WINDOW SHOPPING..
  2. Saya suka Warna PINK.
  3. Saya pernah pakai BRACES.
  4. Saya keje di PUTRAJAYA.
  5. Saya kepingan nak menjadi CIKGU.
  6. Tetapi skang saya dah buat Business.
  7. Saya suka jalan2 pi HOLIDAY..
  8. Saya ada seorang anak lelaki yg bernama Muhammad Iman Zafran
  9. Saya isteri kepada SHAHRULIZAM.
  10. Saya dan asben sama anak KE-2 dari TIGA ADIK BERADIK.
** macih.. macih...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...