Kawan-Kawan Saya

Thursday, May 21, 2009

::: Nama Jepun aku :::


Tag Nama jepun dari Kak Imah.... hehehe.. kalo aku jadi orang JEPUN.., apakah nama aku yea...?? erm.. aku pun xtau.. nak cuba la nie...

A-ka
F-lu
K-me
P-no
U-do Z-zi
B-fu
G-ji
L-ta
Q-ke
V-ru
C-mi
H-ri
M-rin
R-shi
W-mei
D-te
I-ki
N-to
S-ari
X-na
E-ku
J-zu
O-mo
T-chi
Y-fu
Z-zi

SO......

MY NAME : JULIYANA

ditransform menjadi :

ZU-DO Z ZI-TA-KI-FU-KA-TO-KA


dan... untuk asben aku pulakssss....



MY ASBEN NAME : SHAHRULIZAM


ditransform menjadi :

ARI-RI-KA-RI-SHI-DO Z ZI-TA-KI-ZI-KA-RIN


** nama aku sungguh tak sedap bila dah di tukar kenama JEPUN.. uhhh..!!~~ aku xnak la.. aku sayang dengan nama aku.. JULIYANA... hehehehe..

5 comments:

AkMa said...

panjangnye nama jepun ju..heheheh

suhida said...

zungguh zepun nama zue..kekeke..

Ada Dalina said...

hehehheh...lawak kan...

tp sy penah main 1 game nih, tp dia x plak huruf satu2..dia juz transform nama penuh kita ke bahasa dia jer..
nama sy jd : AKANE ADACHI
muahahhaha..lawak giler..
lupa dah main gak web mana time tu...

fazilzura said...

jue: g ambik award

Jue @ atanayuiman said...

akma >> itu la.. terbelit lidah nak sebut..

suhida >> hahaha.. camner la nak sebutnyer.. ehehe..

ada Ayrissa >> aitu la.. kalo nama org tue banyak huruf.., mesti lagi panjang kan..?? erm...

kak zura >> dah amik da kak.... :-) Thank U..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...