Kawan-Kawan Saya

Thursday, May 07, 2009

::: Arini Follow UP kat HUKM :::


nampak tak tue.. tarikh temujanji aku...

2helai kertas ini kena bawa masa pie HUKM nnt..

Arini 7 Mei 2009 aku ada follow up kat HUKM. Follow Up untuk apa yea..? untuk kes D&C aku yang aritue. So, arini aku kena datang semula ke HUKM. Xtau la aku.. apa yg dorang nak check nnt.. Adakah alat scanning tue akan dimasukkan..?? aku pun xtau la... xper.., janji semuanya selamat.. Hopefully tak der pape la..


** so, aku masuk keje lewat sikit arini.. nnt leh la aku makan ayam kampung sat kat Veledroom Cheras tuee..


6 comments:

nasz said...

harap2 tak de ape2 yg serius la

KasiH said...

ayam kampung kat veledrom? wahhhh sedapppp tuh....

aTan and JuLies @ aYu said...

kak nas >> aah kak nas.. xder pape yg serius pun.. tanya2 gitu jer

ryn >> sedap.. best tadik dapat mkn.. hehe

saveme_zero said...

ko dh buat papsmear ker?? maybe dorang buat sekali kot.

aTan and JuLies @ aYu said...

erm.. dah buat da kak sue.. masa cuci aritu, dorang wat pap smear skali...

fazilzura said...

veledroom tu ker ner hah ?
wakakak aku dok cheras pun xtau ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...