Kawan-Kawan Saya

Tuesday, May 05, 2009

::: Istana Pasir Yg Kebabom...!!! :::


Bilik kami betul2 berdepan dengan pantai.. mengadap pantai.. jadi.., dari kejauhan bilik kami, memang nampak sangat suasan laut... wah...!! memang syok duk situ sebab didendangkan dengan bunyi ombak... best rasanya...

Dah nama pun pantai.., mesti ada pasir pantai kan..? kalo dah ada pasir pantai.. mesti kena buat istana pasir... Haa..!! amik.. tengok la Istana Pasir yang kami bina.. (huhuhu...!!~~ kami ker yang buat...? jgn caya la.. aku tipu ajer...)

Aku tak pasti sapa yg buat.. Mungkin kumpulan2 yg dtg kursus kat situ kot.. Aku bangun tido.., dan kuar nak pie POOL.., tup2 aku nampak benda nie.. so, aku pun snap la.. sebab aku nampak lawa giler dorang buat.. Tersangat la kreatif..

So, jom la layan jer picas nie...



cantek2 kan Istana Pasir nie.. Geram jer aku nengok.. Nak buat tak reti.. Tengok kan ajer la.. Nanti iman dah besar sikit.., leh la ajak dia buat Istana Pasir nie.. Buat sama2 ngn dia.. Mesti dia pun suka gaks nanti...


** aku post entry nie dulu.. pasnie aku buh entry di monumen2 Tamadun Islam...

5 comments:

♥ Eda ♥ said...

cantiks...mesti amik mase n ramai yg siapkan nih kan... klau aku ..aku nak buat klcc..bole?kahhhhhhhh

aTan and JuLies @ aYu said...

eda >> memang canteksss..!! wah.. leh gaks.. ko buat, den nak nengok nnt.. hehehe...

[I][T][A] said...

wah seronoknyer dapat tengoh istana pasir.. cantik sangat...

aTan and JuLies @ aYu said...

ita >> itu la.. nak buat tak reti.. nengokkan ajer laaa.

M@L@ said...

cantek nyer.. istana pasir... sape yg buat ni ayu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...