Kawan-Kawan Saya

Wednesday, May 13, 2009

::: Siapakah mereka..??? :::

Arini aku masuk keje agak lewat sikit la.. sebab bawa Iman Zafran pie Klinik.. Follow up check up untuk 9 Bulan.. Haaaa.. Iman dah pun masuk 9 Bulan.. Tinggal 3bulan ajer lagi nak masuk setahun daaaa..... Check up arini tak de suntikan.. just check berat badan saja.. nanti 1tahun baru ada suntikan..

Berbalik pada tajuk di atas... hehehe.. korang pernah dengar nama kumpulan nasyid NUR SAKINAH..? sudah pasti korang tak pernah dengar.. Actually, ini adalah nama group nasyid yg aku jjoint kat Opis aku.. Kat opis aku nie ada ajurkan pertandingan nasyid. Jadi, aku pun joint la untuk mewakili bhgn aku keje...

Tapi... masa ku joint time dulu2.. time bujang2.. hehehe.. and last aku joint masa ku pregnantkan iman 3months.. itulah yang terakihir aku joint.... Skang nie IDOK laaa.. sebab semuanya dah malas nak joint dan masing2 dah pun kawin....

saja je nak mengimbau kenangan lama... Jom layan apa yg adaaa...

Inilah Kumpulan NUR SAKINAH..

haaa.. nampak ke aku yg mana..?? tangan bukan main tibbi angkat sebab nak CONTROL perut.. hehehe..

inilah ahli2 nyer... Upsss... penyanyi Utamanya takder la..

Ceh...!!~~ berposing laks...

posing lagi.... kihkihkih..!!!~~


*** ketika dan saat ini daku pregnant 3 Months...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...