Kawan-Kawan Saya

Tuesday, May 11, 2010

boling time..

Sabtu lepas memang agak padat jadual aku.. Sebab, pagi asben aku ada sukan sekolah, petang - berboling ngn kak zura dan kak su, mlm pulak - outing ngn scholmate... So, memang letih giler sabtu tu.. nasib aku ada driver, kalo tak, mst lagi letih aku... hehe...

iman di padang sekolah..

sebelum mulakan boling, ada sesi tukar adiah.

mr atan memulakan majlis membaling.. hehe..

kami..

result game-2

sebelum balik

dan ada satu gambar PANASSSSSSSSSSSSSSSS..!!!~
dah mcm adamaya la pulak.. adegan bergaduh pakwe dan makwe..
hehehe..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 apa kes ni akil uiit..?
sila jawab wahai kak zura... hehe


p/s : arini aku segugut.. so, xdpt nk edit gambar byk2.. nnt aku update kat fb jer la ekk.. xlarat dah ni... sakitnyaaaa..!!~

5 comments:

Anonymous said...

hah kene sengugut ke? moh2 kite urut nak jue???

** wakakakak , gambo last tu .. sabo je ler..

geram tui akak dgn budk pempuan tu , suke tui tarik2 akil.. nak ngurat pun jgn le ganas2 beno... takut dak akil ..

-jue, akil x encem aritu pung dak tu nak ngurat yek

Ibu Mifzal said...

wah..sonok korang ya..main boling lg..hehe..best!!..wah..akil kena ngorat tu..

nome said...

lawak arrr dak pompuan tu tarik baju akil...ngorat gaya gitu plak...mau x terkujat akil...

Mrs. Simplicity said...

uish, akil ni ramai tul peminat. apa yg sedang berlaku tu? ganas tuh. hehehe...

takpe jue, dpt tgk gmbr kat blog zura td. nmpk semua happy. tmbh jue yg dah lama terperap kt umah. wajib la happy bila keluar kan? dr pagi sampai ke malam lak tu. :)

mamashasha said...

huhu sumernye hepi dpt outing kan...ya allah gambo last tu apa kes? sian tgk muka akil..." aku tak bersalah "...ngeh3x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...