Kawan-Kawan Saya

Wednesday, May 12, 2010

Detox Foot Patch..

Salam Semua..
ini nak citer baru aku.. erm.. sejak pas beranak, aku mudah rasa sakit or sengal pada kaki, betis.. aku dah tak boleh sgt berdiri lama, jln jauh.. nak pakai heel pun xleh selalu... kalo tak, mlm tue mesti akn rasa sakit kaki. 
Last weekend, aku gi jln2 kat KL bird sempena Mother's Day.. (citer kl bird esok la ek). then, mlm tue aku rasa kaki sengal sgt.. almaklumlah.. berjalan 1 taman.. turun naik bukit, tangga.. rasa dah lama x jalan sejauh itu.. letihhhnyaa.. nasib cuaca sgt BEST.. mendung manjang..

So, last week aku ada beli Detox Foot Patch ngn D'Nur Boutique Online, mlm tadi aku trylah pakai sebelah kaki. nak rasa kesannya esok kan.. so, pagi nie.. aku rasa sedap sikit aku pijak lantai. kalo tak, aku mesti rasa nak berselipar jerrr.. rasa sakit bila pijak lantai... nampak mcm ada kesan baik.. Sebelum aku tunjukkan hasil aku.. Semua nak tau ape ke bendanya kan? sesiapa nak tau, jom singgah blog nur. 


korang bacalah kelebihannya.. ada 2.. 
  1. detox foot patch
  2. gold slimming patch
 ini dia detox foot patch

apa kelebihannya?

Faedah dan Manfaat Menggunakan Foot Detox Patch :-
Dengan menggunakan Foot Detok Patch ini, anda dapat membuang toksin dalam badan tanpa mengambil sebarang ubat untuk di makan dan hasilnya anda akan :
- Badan menjadi lebih segar dan bertenaga
- Mengurangkan alergik
- Meningkatkan kadar metabolisma dalam badan
- Mengurangkan kadar tekanan darah tinggi
- Mengurangkan sakit sendi
- Meningkatkan sistem imunisasi badan
- Melancarkan perjalanan darah
- Mendapatkan tidur yang lena
- Boleh mengurangkan berat badan
- Mengurangkan bau kaki

copy & paste dr blog nur

aku amik yg ini :

Gold Slimming Patch
hehehe.. namapun slimming.. mana tau leh kuruskan bdn.. iyer x?

nak tgk hasil aku? yg penting, korang yg tgh mkn.., sila stop.. 
ok!

byknya toksin dlm bdn aku... ngehngeh...!!~

hehe.. aku baru pas order lagi untuk detox foot patch.. aku nak try bg mak ayh aku pakai pulak...
Sesape nak order, jom singgah blog nur.. 
harga amat berpatutan dan murah..



8 comments:

Anonymous said...

penah pakai .. time tu brand lain .. brand pe tah , tp glam jgk ler..

pakai pun time awal2 kawin dulu .. nk buang toksin2..
now x pakai dh

AieZa said...

brp rm tu jue.. tgk website mcm jual secara pukal jek tuhh..

Jue @ atanayuiman said...

kak zura >> hehe baru nak try nieee.. camner kan.. ok x? benda nie pun ada brand kerrr..? xtau la pulak..

kak aieza >> xla.. nak beli pcs pun boleh.. kalo pukal untuk agent tuee.. try 20pcs dulu ker.. gold slimming - RM 2 /pcs,
detox fatch - RM 0.90 / pcs

Nurshahfamily said...

salam jue...

hehehe tq cz jadi testimoni nur hehehe.... kalau rajin pakai badan akan jadi ringan je... buat ape pun selesa...

Jue @ atanayuiman said...

nur >> hehe sama2... i likeee... oh.. kat bdn pun boleh ekk? baru tau.. hehe

nome said...

cam best jer pakai menda nih....tingin gak nak mencuba...

Mrs. Simplicity said...

rasa segar tak lepas pakai jue? mcm menarik. boleh la cuba. byak gak toksin dlm badan ni.

tgk gmbr last tu ms tgh makan, erkk... hehehe..

Jue @ atanayuiman said...

k.nome >> meh la try.. beli ngn nur...

alyyani >> oklaaa.. bdn pun bermaya jerrr.. hehee..
upsssss..!! mst tertelan air liur sat kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...