Kawan-Kawan Saya

Thursday, May 20, 2010

YESSSS...!! TQ KAK E-CAR



Firstly, nak ucapkan terima kasih to kak E-car Nazrin yang pemess amous sebab menganjurkan  contest yg mmg menarik perhatian org ramai untuk menyertainyaa.. huhuhu 1st prize : guess bag kan? sapo xnak.. hehehe.. gara2 adiah itu lah aku joint..!!~ waakakaka..

Pagi2 aku terima msj dari lea.. siap khaborkan kat aku lg.. hehe ms tu aku on9 lg sebab asben aku pakai lappy.. so, nie baru dpt buka.. tq dear.. and congrats to lea juga...

Walaupun aku tak memenangi 1st prize tapi, aku dapat 2nd prize dan adiahnya ialah :

tie rack scarf

fuhhh..!! dpt merasa tudung camnie.. hikhikhik.. iyolaa.. aku pakai tudung murah2 ajerk.. dpt adiah mestilah syok.. iyer tak? ok x kaler ini? kak e-car kata kalo tak berkenan leh tukar yg lain.. boleh pilih gitu tauuu...
i likeeee....

selain itu, aku dapat :
Barangan HPA dari myHPAfamily 
(kak, nak RFC.. Hehehe ngada2 pulak aku nieh!)

Baucer 30% ::cupcake-caR::
(baucer 30% nie non adoo tarikh luput)
( rasanya baucer yg sebelum nie pun xgunakan lagi.. hehe) 
 
nak tgk resultnya? jom klik kat
 
 dan kepada pemenang yg lain, di ucapkan TAHNIAH juga terutamanya yg menang 1st prize ituuu...

p/s : camner aku leh tau fakta ituu..? jeng..! jeng..!! sapo yang tau sonyap2 ajer laa yeaaa.. hikhikhik..!!~


2 comments:

@lfidah said...

akak tahu mana jue tahu...hehehe...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alfidah >> sssyyyhhhhhh..!! hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...