Kawan-Kawan Saya

Wednesday, May 05, 2010

GOmukkk..!! GOmukkkkk..!!~

Sudah gomukkk laaa... daripad kurus, jadi halus pastu hampir mati... Now, dia dah gomukkkk..!! aku suker.. suker sangatttt..!! Alhamdulillah... berhasil juga menjadi gomukkk..!! hehehe.. tggl tunggu dia bercantum jer nieee.. supaya menjadi sesuatu yang sejuk mata memandang... sabar.. sabar jue.. sabar itukan separuh dari iman... hehe...

korang tak cayer? cuba tgk nie.. gooomukkk kan??




dah makin rapat daaaa.. xlama nnt menjadi rumput yg cantek..

nak tau aku bg mkn aper..?? ini dia..

baja pengaalak.. hehe beli kat mr DIY.


Mula2 dulu, ginilah rupa rumputku.. ala2 nak mati jer kan... ini pun baru naik dari pas mati aritu.. hehe.. sukernyaaa aku..!!~



12 comments:

fazilzura said...

wahhhh ... makin menghijau le garden mu jue.. ni cz jue ado kat umh ... tu yg dia idup segar tu .. kenyg makan ..

LeaKhalid said...

waaaa...bugar2 sungguh...!!(^^,)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak zura >> hehe mungkin sekarang nie dah kerap ujan kot... hehe di samping ada mknn tmbahan..

lea >> sonok tgk dia naik jadi gomukkk camnieee..

Ryn said...

suppliment itu membuahkan hasil laa...cantek plak tu gemoknyaa...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ryn >> hehe.. itulah.. rumput pun perlukan suplement yg terbaik.. kihkihkih..!!~

nome said...

gomok giler...hebat tol baja tuh...byk protein dan karbo kot..kahhhhh...cantek plak bile dah naik menghijau camtu...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak nome >> itulah pasal.. aritu abis baja nie.. pastu, cari lain xjumpa.. ssh tul nak dpt.. akhirnya tau dah nak cari mana..

suhida said...

oh ingtkan pe yg gemuk.mak aih,ngeri lak tgk rumput tu besau camtu.hehe..

mamashasha said...

jue, rumput ni mmg mcm tu mula2 kita tak confident je nengokkan rupa yang seakan2 nk mati tapi bile dah gomuk2 tu geram je...

nasz said...

lor, aku ingatkan sape la yg gomuk tu

Noor said...

rumpu ni cam sawah padi daaaa.....
pas2 bula2 cam tuan dialah pulakkkkk....!!!!

alyyani said...

oo nanti dia akan bercantum ye? nanti mesti cantik je kan? tp kejap je kan? rasa aritu je baru jue bercucuk tanam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...