Kawan-Kawan Saya

Saturday, May 15, 2010

Tag A to Z


Hari ujung minggu adalah hari untuk menyiapkan tugasan2 yang telah dibrikan.. ada beberapa tag yg perlu aku laksanakan.. 1st tag adalah tag ini. Tag A-Z. Agak susah juga tag ini.. But aku cuba buat...

A - Ari ini ari Sabtu
B - baru balik dari Ampang.
C - cubaan asben aku bawa balik motor dari Ampang-Sepang berjayaa
D - dari belakang aku n adik ipar follow.
E - entah apakan jadi mana kita taukan?
F - follow punya follow, sekali terlanggar pulak.
G - grrrrrr..!! aku tipu jerrr.. 
H - hari ini ada jom heboh kat putrajaya
I - ingat nak terjah petang nie
J - jalan2 bawa iman sebab iman suka jalan
K - kalau cuaca baik boleh lah singgah petang nie
L - lepas aku gi Alamanda nnt.
M - mesti ramai orang kan? 
N - nak parking pun mesti susah nnt
O - ooo.. aku dengar2 kena park jauh
P - park kat picc pastu naik shuttle bus
Q - query sat huruf Q nie.aku tak tau nak buat. hehe
R - rimaslah pulak kalo ramai org nnt.
S - sian iman sebab air liur meleleh jer
T - tak tentu arah jadinya sebab
U - ulser pulak kat lidah dia...
V - voltan suara dia pun leh thn.
  W- waahh!! voltan pulak aku guna.. hikhik..
X - xtravaganza la pulak aku niehhh.
Y - yang aku pi merepek nie apekebendanyaaaa..
Z - zaaaaaasss! aku stop di sini..!!!

hahaha.. dah jadi mcm merapu meraban la pulak.. hehehe janji SIAP!


1 comment:

Ryn said...

ok laa tu...sedap dah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...