Kawan-Kawan Saya

Friday, May 07, 2010

aku.....

dah petang baru nak update blog.. hehe.. lately sgt mls nak menaip.. sebab letih taip sebelah tangan.. naik kejang di buatnya.. Minggu nie maybe last week aku mc.. dgn continue ari isnin... tapi ari isnin aku ada check up ngn doktor. sekejap jer3week dr last check up...

last check up doktor kata 10hb dtg, tgk macamane.. kalo, leh buka.. means mungkin kena masuk wad lah kot kan.. nak kuakan wayar nie.. tapi, aku rasa mcm xok jer lagi sebab  jari hantu, jari manis dan jari kelingking aku still xleh lurus lagi.. bila aku luruskan, pasti terketar2.. thn sakit.. erm.. camnerlah isnin nnt.. apa kata doktor..

Malam tadi, boleh tak iman tertendang tgn aku dengan kuatnya.. sehingga aku terasa sakitan yang teramat sangat...!! menjerittttt.. sampai terpusing tgn aku.. aduhai... menangis aku dibuatnya... ntah apa jadi agaknya... pg tadi gi dressing.. misi kata satu wire tue mcm nak tenggelam da.. ha...? terkejut aku.. mungkin sebab mlm tadi ker...?? sgt kecut aku ketika ini... paperpun.. aku kena tunggu respon dari doktor isnin ini...

inilah keadaan tanganku.. ada window.. nampak x? area tue lah kena gi dressing ari2.. ada 2belah... side lg satu pun ada..

jari aku agk terketar2 time nak meluruskannya... erm.. camner ek..? maybe lmbt lg ker nak baik?

hopefully, isnin nie ada gudnews la untuk aku.. mana tau leh buka dah simen nieee... harap2 mcm tue lah...

sajer nak tepek gak.. aku edit sendiri tadi sementara cari idea nak tulis blog.. hehe.. nak wat tag kak zura tapi otak blank.. susah gak tueee... hehe


3 comments:

Anonymous said...

jue, jari2 tu kene wat senaman hari2, ala2 physiotherapy .. kalau x, kang kejung terus x leh bengkok2 tau .. wat pelan2 pun xpe.. janji gerak2kan key ..

adeh cm sakit je jue, iman siap leh tersepak plak .. huhuhuhuhu
hope cepat2 le jue baik yek

** heheheh tag yg menguji kesaboran ku..

Mrs. Simplicity said...

yup jue betul kata zura, kena byk gerak nnt susah nk sembuh. pelan2 ok.

camne leh type sebelah tgn tu ek. dulu ms pantang selalu gak try type sblh tgn. jenuh n lenguh wooo.

suka tgk gmbr iman tu.

mmg susah gile tag tu

Ibu Mifzal said...

jue..moga cepat sembuh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...