Kawan-Kawan Saya

Thursday, May 06, 2010

Secret Recepi..

Aduhai....!! tetiba jer tekak nie nak mkn Secret recipe. Aku dah terbayang tom yum noodle soup dia nie.. kalolah, sr ada sebelah rumah... berdesupp aku ke sana.. tapi, apkn daya.. aku nun jauh di sini.. hehe...

kalo lah dpt pakej nie, kan bestttt..!! dulu keje putrajay, berdesup ker sr cyberjaya... kan kak nor kan...??? tunggu kami masuk keje nnt.. berjalan2 kita cari mknn...

pastu nampak kek nie.. menarik juga.. xtau la pulak sr ada buat kek 3d mcm nieh.. hehe.. mst sedapkan..

8 comments:

@lfidah @dim said...

jue akak pun suka makan tom yam SR..sedapnya..

Arin Mansor said...

ada2 kek tuh..

aritu plan nk order kepla ketapi tulah.sekali dia nk ben10 pulak.hehh

*adoiiii..terbyg tom yum kung..

Noor said...

yurplah jue......
besss tom tom yamnyer.....
cam rasa jer kt tepi2 bibir ni...huhuhu
cptah skit msk eje ni...cz x de owang nk bw ni....hehehe ;)

Mrs. Simplicity said...

kek pun ada 3D kan skang ni. nasib baik jauh ye, kalau dekat, lama da tom yam kung tu ada dlm perut kan? heheh..

shah-ila-ain said...

aku pun tgh mengidam nak g SR gak ni....hehe

AieZa said...

aku pun kepingin SR.. ade org kata SR nye macaroni n cheese sedap.. tp xtaula sedap ke tak.. huhu..

Anonymous said...

haah jue, g le terjah .. mmg beshhhh ..
tomyam tu pun not bad..

** mmg diorg dh wat now jue, saingan hebat ... tp harge leh tahan le mahei

azhariahzuber said...

baru je terjah sr semalam..emmang cantik kek 3d tu jue...semalam dia tunjuk baby dreams n ladybird tu..ingat birthday anak, beli situ je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...