Kawan-Kawan Saya

Monday, March 08, 2010

Meet with Alfidah Adim...

Semalam program asal nak ke Puchong , Sg. Buloh dan Putrajaya.. Tapi, cuaca sangat panas ptg tue. Tak jadi pun plan semua itu. Sangat malas nak keluar. Jadi, just tunggu calling dari kak Fida @ Alfidah Adim saja. Nak jumpa dengan dia sebab ada sesuatu yang aku beli dengan dia.. hehehe..

Kak fida nie kawan blogger.. Asalnya, customer aku yg rajin beli baju dulu. Tapi, sekarang dah pun jadi tauke baju baby gaks macam aku. Nama kedainya Sweetlovelyshoppe. Sekarang dah jadi macam  business partner daa.. Semoga sukses yea kak..

so, dalam pukul 6.30ptg selepas terima sms darinya. Aku terus bersiap dan gerak ke Alamanda untuk berjumpaa.. Masuk kali nie dah 2x jumpa.. Sebelum nie kat Melaka.. la ni kat alamanda pulak. Cuma tak sempat nak gather2 jer lagi....

Actually, aku ada minat satu benda nie. Dari last month aku duk booked benda nie. Akhirnya bulan nie dapat aku membelinyaaa... hehehe.. 2 bulan mengumpul duit.. waceeehhh..!!!

apakah itu...??

Rice Dispenser


Gambar dari katalog Tupperware

ini aku punyaaa..
La nie aku dah pun jadi ahli Tupperware sekali gus..
sesiapa yg berminat, boleh INFORM aku yeaaa...

nak tau lebih lanjut pasal Rice Dispenser nie, Klik kat


psssttt : Sabtu lepas, aku dapat 2 lagi gadget untuk rumah. Arini dan Khamis barang masuk.. Alhamdulillah.. seronoknyaaa.. Berbaloi buat survey niee.. dapat jimat $$$$.

7 comments:

fazilzura said...

huhuhuuh x dpt lg jmp fida..

** akak pun dh jd ahli tupperware jue.. heheheh suke2..

Mrs. Simplicity said...

ingatkan ade gmbr dgn fidah. nan ado rupenye. tmpt letak beras tu mmg wjaib ade skang ni jue. senang sgt. alya rembat mak alya punye. ekekek..

AieZa said...

aku letak dlm tupperware gak.. tp bkn rice dispencer.. tupperware beso..

AieZa said...

aku letak dlm tupperware gak.. tp bkn rice dispencer.. tupperware beso..

@lfidah @dim said...

mak oi..nama penuh akak jue letak..hehehe..terkejut..kita tak amik gmbr kan??lain kali jmpa kena amik gmbr...

mamashasha said...

jue...husband akak yg joint tupperware...hehe apa pun terus mengumpul gadget....hehe....kalau akak belum tentu lagi dapat apa yg jue dah ade ni.....

LeaKhalid said...

waaa...tambh bisness lg yew???

huhuh...

bagus2...

mak mentua lea pun gune bekas nih..

(^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...