Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 30, 2010

1st day @ PWTC


seawal 9pagi aku dah sampai di pwtc. aku tak perlu nak dtg lebih awl sgt sebab mlm tue dah siap setup dan susun brg. so, pa tue just dtg bw diri shj. memandangkan asben aku pun ada kelas aritu, aku bw bersama pembantu iaitu sil aku..  tgahri dtg lagi sorang pembantu aku. alhamdulillah ada gaks pembantu akhirnyaaa...

nak meniaga bukannya senang sekelip mata. mcm2 kena tempuh. setelah pelbagai dugaan yg ada, dari pilih tapak, pindah dr 1 bilik ke 1 bilik.., alhamdulillah semuanya selesai sebaik mungkin.

 my collection. xbw byk pun sebab ruang kecik

pembantu aku untuk 1st day

kebetulan member opis dari klang ado..

bersama dgn rakan partner

crowd yg dtg ketika ini

dtg sorg lagi pembantu aku.

my hubby yg baru sampai.. lewat ptg gaks laa..


p/s : 1st day kurang masyukk.. but dapat lebih byk dari on9.. alhamdulillah...

Photobucket

5 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah dah makin maju sekarang...cayok2 moga murah rezeki k...semuanyer untuk iman kan...klik2 ikaln body shop untuk iman yang tomei

Anonymous said...

TAHNIAH .. leps ni leh bukak lg kat pwtc tu .. org nye ramai

nome said...

thumbz up! makin maju nampaknyer..all the best my dear!

mamashasha said...

semoga terus maju dgn bisness ini jue....

Jue @ atanayuiman said...

all >> tq semua... hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...