Kawan-Kawan Saya

Wednesday, March 31, 2010

Kasut ....

alkisah kasut..
gara2 kasut lah tangan aku patah. alkisah kasutlah jumaat nie aku kena operate (maybe). nak tau kasut manakah yang dimaksudkan itu?


kasut inilah yang aku pakai semasa aku jatuh tempohari. kasut tinggi bertapak besar. dulu aku mmg suka pakai heel. aku leh pakai sampai 3inci. tapi, sekarang nie aku tak suka pakai heel sebab aku mudah rasa sakit kaki, sakit pinggang dan letih. kalo kemana2 aku lebih senang dgn sandal atau kasut tinggi yg bertapak lebar mcm nie. ini pun sekali sekala aku pakai.. dan aku lebih selesa berkasut jika berjln jauh... dan.. dengan kasut inilah aku fobia nak pakai lg.. dibiarkan bersadai dulu di tepi rumah... huhuhu...!!


inilah kasut peneman setia dimana aku pergi. aku dah tak kisah.. dan asben aku pun kata pakai yg lebih selesa. mmg aku lebih selesa dgn berkasut mcm nie shj. tapi, kalo ke kenduri kenalah kasut keperempuanan kan.. hehe..

tetapi..

kasut ini dah pun putussss... sedihnya aku.. maka aku kena carilah kasut lain selepas ini.. nak beli kasut apa eekk..? cerita pasa beli kasut nie, dulu zaman remaja suka sgt brand vincci. tapi, sekarang nie, vincci xleh masuk da dgn kaki aku nih.. xsesuai dah dgn patternnya... lately, aku lebih suka pada brand carlo rino atau sembonia. ini sesuai kasut casual laaa..mmg sesuai dgn kaki aku yg dah mengembang nieee..


ini pulak kasut sementara yg aku dok pakai. sebelum nie, aku buat pie opis. sampai opis tukar kasut lain. kaler purple. sgt sesuai dgn kaler baju opis aku.. hehe.. skrg nie, inilah pengganti kasut aku sebelum niee.. ke mana2 aku pakai kasut nie.. xkira la aku pakai baju kaler apa pun.. aku sauk kan ajer.. kasut nie mmg sdp pakai... dah berkarat pun kasut nie.. hehehe..

so, aku rasa aku memerlukan kasut lain yg lebih comfortable dan flexible untuk di pakai ke mana2. apakah kasut yg akan ku cari nnt? yg penting thn lama... harga berpatutan... igt amik scholl la.. selesa.. hehehe jgn igt aku preggy pulok....


5 comments:

AieZa said...

scholl juga pilihan hatiku.. tp jue pilihannya terhad la skit.. design dia xbyk.. n more to org tua jerk.. hehehe.. ye la kata nak comfort kn.. mmg cmtu la design nye..

Jue @ atanayuiman said...

kak aieza >> itulah.. mmg design dia byk kpd org tua.. tapi nak yg comfortable kan.. better dari bata.. rasanya dah ban dah bata nieee.. huhuhuhu..!!!

Anonymous said...

jue >> beli brand CROCODILE pun sedap pakai .. tahan lamoo ..

** heheh stil tingat akil ckp "kasut sama" kat jue aritu .. sdang kan dia berkaki ayam time tu

mamashasha said...

kalau sandle aku prefer hush puppies or primavera...

azhariahzuber said...

kalau beli kasut, sila lihat tapak..kat tapak tu mahal..vinci cantik tapi tapak cepat haus n licin...
beli jeh yg mahal jue

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...