Kawan-Kawan Saya

Friday, October 11, 2013

Medela Freestyle Breastpump ~ Idaman Qalbu


Assalamualaikum wbt

Dah masuk 32minggu. Sikit2 barang dah pun beli. Just topup apa yang perlu sahaja. Yang lain semua pakai yang lama. Sebab pregnant kali ni aku ada satu benda jer yang aku nak beli iaitu Medela Freestyle breastpump. Inshallah kali ni pun aku akan meneruskan Penyusuan Ibu. Para-para  ibu yang menyusukan anak sepenuhnya pasti akan mengidamkan benda alah ni. macam aku dulu. Dulu $$ tak mengizinkan, aku mampu beli spectra3 jer sebagai pump utama di tambah dengan medela harmony untuk manual. But, spectra3 dan medela harmony pun antara breastpump yang terbaik. banyak jasanyanya dengan aku sehingga aku pakai untuk 2-2 anak. Sangat tidak mengecewakan.

Memandangkan spectra3 pun dah banyak kali servis, spare part pun dah banyak kali tukar, kali ni ada $$ lebih boleh mencapai impian untuk dapatkan medela freestyle. Alhamdulillah berkat menabung sikit2 inshallah hajat akan tercapai.

Now, masa untuk survey antara harga yang termurah. dekat qoonip xder stok. so, aku cari lain jumpa kat http://kidsbranded.blogspot.com/2013/05/medela-free-style.html


My BF journey will be begin..... Inshallah ;)


2 comments:

Azrina Tasya said...

salam sis..tahniah nak dapat baby yg ketiga...saya pun tak lama lagi nak deliver now 36weeeks...memang dah lama berangan nak dapatkan freestyle tu...jom sama-sama menabung ye...demi meneruskan perjuangan susu ibu...hehe anyway...semoga selamat sempurna semuanya nanti amin :)

Anonymous said...

chayok2 jue...

welcome to my club ...

akk memula rs cm 50-50 nk beli medela psl x tau la susu ado ke idok ke kan .. tup2 alhamdulillah amni dh 1thn 1bln , and still nyusu bdn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...