Kawan-Kawan Saya

Monday, October 07, 2013

32weeks - Persiapan Baby


Alhamdulillah dah pun masuk 32weeks bersamaan 8bulan. lagi 8weeks @ 2bulan jer nak bersalin dah. Ada kawan opis nie, 32week dah bersalin dah.. takut la pulak dengar. Aku ni persiapan apa pun tak buat lagi. huhuhu! nak keluarkan balik baju2 baby yang lama dalam stor tu berzaman agaknya nak kuar kan. Tak larat pulak rasanya nak berpunggah bagai dlm stor tu. huhuhu!

counting days


ni benda pertama yang aku beli. hehe

then, ada la sikit baju baby belikan yang baru. yang lama kebanyakan aku dah buang sebab dah 2generasi pakaikan. sian laks baby baru pakai yang lama jer. Setakat ini, ini sahaja yang sempat aku beli. hehe

Para peniaga online, sila tunggu.... akan ku terjah online shop u all.. sebab lagi murah dan senang. semua di hujung jari.

 1st present untuk baby. Hadiah dari kakak aku. hehe t.kasih banyak2.. ;)


belum beranak lagi tapi HUKM dag bagi adiah da.. hehe dapat masa check up aritu. sambil tunggu giliran, ada taklimat pasal penyusuan lepastu dapat gift. ada mcm2 dalam nie.. tq2.

Inshallah start minggu ni akan cuba siapkan segala kelengkapan untuk bersalin dan berpantang nnt. Minggu nie stat beli barang online. hehe i like it!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...