Kawan-Kawan Saya

Monday, March 03, 2014

Setelah 3bulan bercuti.....


Harini 3Mac2014 aku kembali bertugas seperti biasa. Alhamdulillah Ihraz pun dah masuk 3bulan. sekejap jer masa  berlalu. Rasa rindu pulak nak berpantang semula (hehe boleh tak?)

Pagi2 agak kelam kabut sikit lah sebab kena bangun awal but terlajak la jugak. Sebab dah biasa bangun lewat. lepas solat tarik semula kan.. Start arini, tak boleh dah la nak tarik2 semula. Kena gagah juga bangun. Sebab banyak benda nak siapkan. lagi2 bento anak2 ku semua.. oh! kali nie 3x ganda la jawabnya kena siapkan semuanya.. Sebab aku lah yg kena anta3hero2 ku ke taska dan tadika.

Kuar rumah pun lewat sikit jam 7.15min. Samapi opis 2min jer lagi nak merah. nasib lah sempat. ni semua gara2 kereta dah banyak then lif opis pulak berfungsi satu jer. 

Hopefully, esok takleh la aku lambat2 lagi dah. kena pastikan sebelum pukul 7pagi dah keluar rumah. Skang gi opis agak sunyi sikitlah dalam kereta sebab hero2 ku semua aku anta taska dan tadika berdekatan rumah jer.

Yang pati arini, aku akan merindui ini budak :



posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...