Kawan-Kawan Saya

Friday, February 17, 2012

Cabaran akan bermula kembali.

Alkisah isu berat badan dah mula nampak untuk naik semula. Potensi ke arah overwieght itu ada balik. Uwwaaa..!! tak mau la cam tu kan. Target setahun untuk maintain kan 59kg je. Skang bila timbang kadangkala 60kg, 61kg, 62kg. Ada sekali tu hampir 63kg. Oh tidak!

sekarang operasi untuk menstabilkan berat badan kembali semula.. Kita mulakan dari sekarang sebelum ia terus naik dan naik lg. Target baru di pasang iaitu 58kg pulak.. Aku beri masa 2 bulan utk capai target tersebut. Harap2 berjaya...



Menu saya bila nak berdiet. Semua di rebus..



Minum fiber horlicks setiap pagi. Kdg2 miss juga..

posted from Bloggeroid

Hopefully, akan berjaya.. Caiyok!

7 comments:

fazilzura said...

chayok2 jue...
ala jue , walau naik x nmpak sgt pun.. still menten

AdaM Hawa said...

nak try menu awak la.. ;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

jom la kita sama2 menten kan berat.. hehe aku pun lebih kurang ko gak...

atanayuiman @ Jue said...

itula.. skang ni ada potensi nak naik je la.. runsing pulak aku.

atanayuiman @ Jue said...

boleh je.. cuba la selama seminggu. insyallah berat turun..

atanayuiman @ Jue said...

iskkk.. kalau naik cpt je org nampak. kalau turun yang org tak nampak.. hehe

ei said...

senang je..pakai la PB..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...