Kawan-Kawan Saya

Nak Cari sesuatu?

Loading...

Friday, July 27, 2012

Pemanggang Ajaib


wah.. wahhh..!
aku pun dah terjebak membeli alah benda nie. yang sedang Famos Amous!
hehehe.. "PEMANGGANG AJAIB"

sempena bulan posa nie, ramai katanak senang dan mudah beli la pemanggang ajaib nie.
senang di pakai. boleh main tertbalik terbalik.
kukus gril panggang, kukus gril panngang..
wahh! dah mcm iklan masterchef jer.

inilah dia pemanggang ajaib

 dapat harga murah jer. RM90 tau!
Product dari Syarikat Menang. Katanya harga asal Harga asal RM129. sempena ada jualan murah nie, dia bagi RM90 jer. kalau ahli pun harga RM96. so, aku rembat lah 2biji. 1 utk diri sendiri dan 1 lagi bagi kat mak.


 macam best jer gunanya ekk..?? jangan tersimpan ajer udah la. so, bolehlah pikir2kan nak masak apa sahur dan berbuka nanti.benda 1st nak masak mestilah panggang ikan. hehe


siap ada buku resepi lagi uu..!


nak tau kat mana aku beli..?? Jualan nie sampai ahad nie jer tau..
moh reramai ke sini :
 

Jualan Jom Beli Barang Raya.

4 comments:

nome said...

cam best je jue...cer try masak jue...akak nak tengok...

AzuraFazil DIN said...

amboi sambo smp 2 ketui ye..
mmg meriah jualan kt sano .
sok nak pi sano psl en somi nak wat ic baru

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

k.nome >> itulahh.. org beli kita beli.. masaknya tak tau la bila.. hehehe.. insyallah kalau ada kerajinan nnt akan cuba tunjukkan caranya..

kak zura >> pi jangan tak pi kak zura.. pastu grab la 1 .. hehe.. tgh ramai yg membeli nie...

azie said...

Ade lg tak ea yg murah ni..cane nak bli..leh x bg cntact no?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...