Kawan-Kawan Saya

Monday, March 25, 2013

Izzul Zafry - 2 Years Old


240311-240313 Genaplah umur kesayanganku izzul zafry 2tahun. Sekejapan je masa berlalu. Alhamdulillah membesar dengab sihatnya...

Semalam sempat bawa dia ke kidz paradise untuk celebrate besday dia. Just bawa berjalan sahaja. Takde sesi potong kek pun sebab dorang tengah sedap bermain. Janji dengab opismate juga untuk togather bawa anak memasing. Almaklumla.. izzul dan asyraf sama tahun dan bulan lahir. Beza beberapa hari sahaja....

Sakan ini budak...

The besday boys..

Nak update juga misi sepanjang 2tahun selepas kelahiran izzul...

1. Misi penyusuan badan sepenuhnya - misi tak berjaya.... huhu hanya berjaya setajat 1thn 7bln. Takpe, sekurangnya lebih 18bulan menyusukan dia.. syukur atas nikmat tuhan.. ;)

2. Misi menurunkan berat badan below 60kg - haaa.. yang ini berjaya!!. Semalam timbang still dalam 58kg-59kg. Sukanyaaaa... pasnu maintain kan jer laa.. :)

Kan.. kan...

2 comments:

fazilzura said...

wah2.. xpe la jue, 1 thn 7bln tu kire dh ok jgk tu ..

akk pun tingin nak bf selama yg bley

Fizah said...

Sukanyaa dia main ball..hihi

nak join GA sy? Mehlaa

susunatursioca.blogspot.com/2013/03/miniature-cute-watch-giveaway.html

salam kenal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...