Kawan-Kawan Saya

Monday, June 10, 2013

Rezeki Tahun 2013



 
Dalam diam rupanya berisi. hehehe syukur alhamdulillah rezeki tahun nie bakal mendapat sorang lagi cahayamata. Due inshallah hujung bulan Nov atau awal bula Dis. Almaklumlah unexpected (bajet tahun 2014). So, due yang tepat tak berapa nak pasti. Kita ikut pada EDD scan sahaja lah.. Ini kandungan ke 5 anak ke 3.
 
Nowadays nak masuk 4bulan dah rupanya. Sekejapan masa berlalu. Perbezaan mengandung kali ni, aku rasa sama sahaja. Takde alah macam biasa. Yang beza cuma kurang selera makan. Then, bila makan semuanya tak sedap. Sampai tak tau nak makan apa. Kena ikut org makan apa baru aku makan juga. Tak sepertinya yang sebelumnya... selera makan seperti anak raja. semuanya nak. dah nak, nak lagi..
 
Selain itu, mengandung kali ni juga aku kurang mengantuk dan kurang tidur. kadang2 susah nak tidur dan kadang2 tgh malam leh bangun sebab xleh tidur. kalau dulu... asalkan balik kerja je tidur. ada masa jer mesti tidur. lagi2 lepas makan. pantang disorongkan bantal.. laju jer mata nie lelap. tak disorongkan bantal [un leh lelap juga.
 
muntah2, alah2.. semua aku xpernah rasa, cuma rasa kurang sedap rasa jer. now, asalkan masak jer mesti MASIN! rasa dah letak sikit jer garam.. but, tetap masin.. kihhh!! dasar tak pandai masak... hehehe..
Yang nyata, kali ni masih lagi boleh berbaju kurung.. ekekeke.. dulu, 3buulan jer dah selongkar semua baju ngandung di pakainya. baru 3bulan orang kata mcm dah 5bulan.. bila 5bulan orang kata mcm dah menunggu hari... kiihhh!!
 
 

 
 gambar scan masa 1st check up buka buku.
 
 syukur alhamdulillah.. semoga tahun nie menjadi tahun murah rezeki buat aku dan family aku..
amiiiinnnn.. ;)
 
 

3 comments:

tenku butang said...

hai.. salam kenal

follower ke : 284

done follow sini.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

fazilzura said...

TAHNIAH jue...

akk doa moge dpt gurl plak lepas ni .. kasi skit aura Amni ehehhe

adianiez AIDA said...

tahniah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...