Kawan-Kawan Saya

Monday, October 03, 2011

1st voucher yang redeem dari milkadeal

disebabkan dah terjebak dengan voucher coupun online nie, jadi bila dah beli haruslah di redeem.. kalau tak merugikan diri sendiri namanya.. mula2 takut juga sebab kot ada caj lain ker kan. sebagai mengambil pengalaman, kita kena berani amik risiko. alhamdulillah dgn voucher pertama nie, aku sgt berpuas hati..! sebab ianya memang tak tipu... apa yang ditulis, itulah yang aku dapat.. wpun jauh dari ampang - kota damansara, tetap ku redah,, hehe,, sonok. sonok.. sonok.. pasni leh beli lagi.. ekekeke...

aku telah membeli perkhidmatan facial treatment termasuk lelain dlm pakej tersebut berharga RM36 shj! daripada harga asalnya RM308. murah kan..? mana nak dapat harga facial semurah nie.. aku buat facial biasa jer kat area ampang dah kena RM99.. ini tambahan eye treatment + neck firming treatment + foot spa.. best!

bentuk coupun yang kita akan dapat untuk redeem nanti. boleh tgk kat sini promosi yang aku dapat.

ini lah tempatnya Elegent sense beauty

nak juga posing kat tangga beuty sense nie.

budak kecik nie sibuk ikut juga..

kalau korang nak cuba facila kat sini, dia ada bg harga untuk first trial RM68 jer..  sama la cam aku punya coupun nie.. tapi harga aku dpt lagi murah.. hehe

 i after facial treatment.. muka baru rasa segar selepas itu...  bersih dorang picit2 blackhead aku.. ekeke...

2 comments:

myaishahhafiz said...

saya pun ada beli voucher dari milkadeal gak, tp blum sempat try lg...

harap2 apa yg sya akan dpt nanti sama la dgn apa yg ditulis masa promosi...

azhariahzuber said...

bestnya facial. dah lama tak wat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...